Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 810 ggr
[SporeDiatrymisss]
1

Telepati?

Hur kan jag öppna mig för andras telepatiska meddelanden? Jag har "skymtat" eller "anat" sådana och vet hur det känns, men jag vill bara kunna lättare på in längre och tydligare meddelanden från andra samt tänka till andra. Så att de hör!

Ett ivrigt, 12-årigt indigobarn här som undrar. :-)

Och så en minifråga, mörda mig inte nu, jag vet vad det är, men vet ni vilka Plejaderna och Andomedans är? Samt vilka Draconian och Nanuaki är? Då blir jag nämligen inte missförstådd. ^^

[SporeDiatrymisss]
0

En till fråga: hur får jag reda på mitt Kraftdjur?

[SporeDiatrymisss]
0

Nähä.

Amandla
3

Tålamod 😎De flesta medlemmarna sover nog på nätterna och jobbar eller är i skolan på dagarna. Så vänta lite till 😉Har du testat att söka på begreppen? Har du kollat inne på Utomjordiskt?

Fjäril
4

Jag tycker det får ha sin tid, du är ju "bara" 12 år gammal (utan att missförstå mig).

Jag hade ett samtal gällande ungefär samma sak med min bror för ett par år sedan, där jag förklarade för honom (gällande hur jag ser på saken) att man måste vara "kapabel" att ta hand om sig själv, att vara vuxen (vilket i sig inte säger att man är mogen för det) innan man har eller tar en andlig kontakt - eller ger sig in i den andliga världen över huvud taget.

Att meditera och läsa, kanske till och med öva lite (intuitionsmässigt) är aldrig fel, men innan man fördjupar sig ska man stå stadigt på jorden.

Nu kanske det inte är samma sak för dig, som för min bror, men jag ansåg inte att han var redo då utan jag ville (storasyster som jag är) att han skulle vänta med allt "sådant där".

Men annars - det handlar om att öva och när tiden är mogen, "lär" man sig 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

[SporeDiatrymisss]
0

#3 Sorry x)

#4 Okej, tack för svaret! :-D Det ska jag lägga på minnet!