Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandlighetmedialitetmediumtipstarot
Läst 153 ggr
Konrad88
2025-07-20 10:37
0

Medium

Hej,

En vän gick rill ett medium, som hävdade att hennes kärleksrelation tar slut om 8 år.

Hon blev jätteledsen och hon har ångest. Hon är en högkänslig person.

Något har skadat henne, och hon mår psykiskt dåligt.

Vill stötta hene, undrar om jag kan hjälpa henne, av någon som kan sådant här inom medialiet och siande.**

NeferNefer
2025-07-20 10:46
6

Det låter oseriöst, tycker jag. Framtiden är inte fixerad. Allt beror på vad vi gör för val, och vad alla runt oss väljer att göra. Jag tror att vissa saker är förutbestämda, men det allra mesta är inte det. Jag har svårt att tänka mig ett medium som skulle säga något sånt där, och om det gick till så som beskrivs skulle jag inte lita på ett ord som det mediet säger någonsin igen.

"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

Konrad88
2025-07-20 10:47
2

Vi gillar dina ord

Konrad88
2025-07-20 10:50
0

Jo jag tror att möten , kan va bestämda. Men den fria viljan och allt kan ju ändras, med det man gör. Hon mår som sagt dåligt. Och säger att hon inte kan äta.

NeferNefer
2025-07-20 11:11
2

Hälsa henne från mig att jag inte tror att det som mediet sa stämmer. Jag drar ett kort också, så får vi se. Jag har en liten orakellek med raka svar, och frågan är: "Stämmer det som mediet sa?" Jag klistrar in svaret här under. Hoppas hon blir lugnare nu.
bild.png
(Bild från Crystal ball pocket oracle av Athene Noctua)
Och skulle det bli så att de gör slut någon gång, så beror det helt och hållet på deras egna val. Inte på vad något medium säger.

"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

• Redigerat 2025-07-20 11:15 av NeferNefer
[solljust]
2025-07-20 14:58
5

Gudars skymning jag blir så trött på en del medium hälsa din vän att det där är inget att tro på öht ett seriöst medium säger inget så dumt som om åtta år ett seriöst medium förmedlar det andevärlden nära och kära vill säga från andra sidan så det här ska din vän släppa det är ärligt bara skrutt om ett medium håller på så.

Sen att skrämma upp och göra människor ledsna då har inte mediet fattat syftet med sin uppgift och jag är så innerligt trött på såna här medier som siar in i framtiden den kan dom inte påverka dom kan inte säga med säkerhet för tiden förändras så gör även vi det som är idag behöver inte vara i morgon eller om låt oss säga 20 år mediet har inte ens tillgången till den informationen.

Jag tycker din vän ska andas ut släppa det här men jag kan förstå henne att hon blir ledsen vem skulle inte bli det men till er båda tänk så här hela 8 år det är en förbaskat lång tid och mycket hinner hända på dom åren det borde mediet vara insatt i och jag får enbart känslan när jag läser ditt inlägg det var nåt medium som försökte göra sig märkvärdig och hade inget bättre att komma med än att tafatt försöka sig på att sia i framtiden. Framtiden har inte ens vart här ännu så jag hoppas innerligt att din vän kan släppa det här.

Skulle det nu vara så att det tar slut mellan din vän och hennes kära har det inget med mediet att göra andevärlden förmedlar inte sånt dom förmedlar kärlek värme och sanning till oss för att visa att dom finns det är deras mål att vi ska vara medvetna om att vi finns kvar och att vi lever vidare för evigt.

Tragiskt att din vän utsatts för det här och idag finns en uppsjö med oseriösa medier men det finns också dom som är ofattbart bra på sitt men dom är få och dom skulle aldrig drista sig till att säga något så här dumt tvärtom dom förmedlar andarnas budskap med värme och ger oss styrka inte osäkerhet för det här är att sätta osäkerhet hos en annan medmänniska sånt ägnar sig inte andevärlden åt och det vet ett seriöst medium och skulle aldrig ens kunna tänka tanken att förmedla något sådant.

Ta hand om er båda två och försök släppa det här för det är dumheter från mediet och ingenting annat 😎

majlar
2025-09-03 11:16
4

Be henne stänga ute dom tankarna. Det finns inte ett enda seriöst medium, som skulle säga en sån dum sak.

Denna kommentar har tagits bort.
Monia2016
2025-12-14 14:19
0

#6: Helt rätt!

Mitt stora intresse har nu blivit Lost Gospels!

Och allt som dolts angående Maria Magdalena säger det mesta.
Har kyrkan rätt att dölja det heliga för alla på denna planet.

En själslig varelse som är ren, skulle aldrig göra det. Så naturligtvis är det en annan källa bakom.
En källa som är avundsjuk på allt som är heligt. Och heliga kvinnor får absolut inte existera tydligen. Men dessa är fler än alla anar. Så många med det utomjordiska blodet Rh-negativ, har tagits bort från planeten Gaia också.

Källan bakom allt vill utrota hela andligheten. Göra om alla till robotar. Se er omkring, så ser ni vad de flesta styrts in i. En alien agenda som varit igång extremt länge bakom allas ryggar..

https://www.youtube.com/watch?v=5NcLmGW-7iQ