Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1917 ggr
Jina.
0

Mitt kraftdjur?

Hej, nu måste jag fråga här med.

Hur vet jag vad jag har för ett Kraftdjur?

Varje gång jag "säger" till mina vägledare att de gärna får visa sig i mina drömmar då dyker det upp en eller fler tigrar, även tigerunge ibland.

Kan det var mitt Kraftdjur?

Tacksam för svar.

Kram på er!! :)

www.mediumjina.se

Fjäril
0

Hej,

När du skrev i intuitionsövningen att du ofta drömmer om tigrar så tänkte jag just det du frågar om "kanske är det ett kraftdjur" Glad

Det är det säkert alla gånger, din känsla säger ju så. Min är en örn, jag träffar ofta örnar i mina meditationer.

Sajtvärd på Övernaturligt

Jina.
0

Tack för ditt svar :)

Det känns som om det är mitt Kraftdjur.

Men när jag var hos ett "medium" för läääänge sedan sa han att det är en hund, men han är inte så duktig som medium, så han kanske hade fel.

Nu var det länge sedan jag mediterade. Är sjuk och har inte så mycket kraft och ork just nu.

Kram!

www.mediumjina.se

Fjäril
0

Du ska alltid lita på din egen känsla, det är den som talar "sanningen" till oss.

Även om du är sjuk kan du "bara" lägga dig ner och andas, du behöver inte anstränga dig. Be om att få möta ditt Kraftdjur - det kanske just det är det du behöver, kraften från den Glad

Jina.
0

Tack!!!! :)

www.mediumjina.se

Jina.
0

Mediterade lite grann. Och då kom en man med en tiger.

Mannens namn är Shalman så som jag har förstått. Och sedan orkade jag inte längre. Men är glad för den lilla stunden. :) Tack igen!

www.mediumjina.se

Fjäril
0

Oj, det var grejer det. Shalman och tiger, där kan du nog hämta kraft. Gör lite varje dag Glad

Jina.
0

Ska göra det :)

www.mediumjina.se