Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 7625 ggr
tatty
0

Fick ducka för en uggla...

I dag när jag mediterade,så fick jag plötsligt upp en bild på mig själv i mitt vardagsrum.Plötsligt kom det en stor gulbrun uggla flygande emot mig,så jag blev tvungen att ducka.Jag blev både lite rädd och överraskad, nästa bild jag  såg var att ugglan satt på mitt staket utanför fönstret och tittade in på mig,sen såg jag inget mer.Någon som har en aning om vad det kan betyda?

Kram tatty

Thara
0

Hej Tatty…

Har nu kollat här för andra gången och jag kan inte låta bli att svara…

Är ny här inne och borde nog vara försiktig, jag litar inte riktigt på mina känslor och uppfattningar som jag kan få men here it goes…

Du har en längtan om att få resa, det är ett speciellt land som du längtar till. Ugglan finns där för att påminna dig om att resan börjar ta form. *förstår du vad jag menar?* Han är även symbol för långt liv, trots att du haft dina svårigheter med både barn och familj så  känner du dig nu på bättringsvägen i tanke och själ vilket fått dig att fundera på den där resan som du skulle ha gjort för längesedan. 

Må väl. 

//Thara

Elisabeth-J
0

Ugglans betydelse enligt Djurens språk av Solöga:

**Gör bruk av din egen visdom. Min gåva till dig är att föra din visdom och tradition vidare.
**För din visdom och tradition vidare genom t.ex skrift eller tal

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zeretki
0

Jag har min egen tolkning till dig: Kanske är det ditt Kraftdjur?

-- ShamanistFreja