vad har du upplevt?
Jag är lite nyfiken på om ni har upplevt något annat än andar? Själv har jag upplevt skuggfolk och skogsväktare. Men vet att det finns så oändligt mycket mer. Skulle vara kul om ni ville dela med er. Och hur det kändes. :)
Jag skulle gärna vilja uppleva naturväsen… men har ännu inte gjort det, vad jag vet. Är nyfiken på att få veta mer om dem :)
Jag har haft kontakt med pegasus, enhörningar, älvor och tomtar, naturligtvis änglar och uppstigna mästare…
Pegasus är otroligt kraftfull och myndig i sin framtoning medan enhörningarna är väldigt milda i sina energier.
älvorna och tomtarna är väldigt bestämda och har sina egon kvar så man märker om dom tycker om en eller inte.
Änglarna är kärleksfulla och ärkeänglarna med och dom ser jag som långa vackra väsen som utstrålar enorm kärlek.
Uppstigna mästare som tex Sanada, st Germaine, moder Maria mfl känner jag en värdighet och en visdom tillsammans med stark kärlek…
#2 oj det var en hel del.
Jag har sett blomsterféer, troll, tomtar, en faun och några småväsen som jag inte riktigt vet vad de är för något, de bor på ett ställe i skogen där jag går förbi ibland. Där känns det som att man inte får störa eller trampa fel
utan man ska stanna upp och njuta av den vackra platsen.
Blomsterféerna känns vänliga, glada, nyfikna. Tomtarna och trollen verkar mest bli häpna över att jag ser dem
faunen hade en väldigt maskulin utstrålning och hade lite goda råd åt mig som jag behövde väl.
Jag vet inte riktigt vad jag har sett. Men hade en ljusfigur i ljusblåvitt sken med utsräckta armar som stod på trappavsattsen till mitt rum när jag var yngre. Fick otrolig kärlek och lugn även en kännsla av trygghet.
Sedan när jag var liten såg jag knytt i skogen :)
Sedan har vi även haft svarta bollar som rullar efter golvet som jag inte heller vet vad det är.
I want to be like the patronsaint of reality.
#5 det som genast slår mig är att figuren du mötte i ljusblåvitt var ärkeängeln Michael 
Underbart!!!
#6 Vad härligt att höra! Har alltid undrat vad det var. 
Men jag har också alltid tänkt att de kunde ha varit han. Nu när jag har blivit äldre så känns det ännu mer som att han är med mig.
Det är lustigt men han verkar alltid dyka upp i olika saker hos mig. Allt från att jag har fått kort med Michael på till att jag en gång köpte ett halsband som jag kände att jag bara måste ha. Där det är en bild på Michael på baksidan 
I want to be like the patronsaint of reality.
Läs under tråden 11.11 om alla vi som upplevt att vissa siffror ständigt återkommer överallt, i klockor, i kölappar, i datum, ja överallt. Man kan bara spekulera i vad det är och vad det har för budskap till oss, men det är helt klart en upplevelse också.
Berätta mer:)..jag längtar efter kontakt med alla typer av naturväsen…tror att vi har en hustomte, hur gör jag för att få se honom? har mött honom i en Meditation..
Tass
När jag var liten såg jag en vad för mig såg ut som en jultomte. Och detta var på höstkanten, på natten, utanför mitt fönster. Han hade en lykta i handen och jag kunde se även skenet från lyktan.
----
Sen har jag sett skuggvarelser av nåt slag. En gång i tonåren när jag låg och sov, så vaknade jag jättehastigt och slog upp ögonen fort som bara den och då både såg och hörde jag en skugglik figur, rätt kort som stod vid väggen… tog ett steg som hördes, åt sidan och försvann in i väggen.
----
En annan gång var när jag och min syster var ute och gick på en grusväg i skogen. Det var en plan och fin väg, inga gropar eller större stenar.
Då snubblade helt plötsligt min syster och bakom henne i ögonvrån såg jag en liten skugglik figur som gjorde krokben på min syster.
Jag sade inget utan höll det för mig själv.
Men hon sade:
-Vad konstigt att jag snubblade.. finns ju ingen grop eller sten här!
---
Sen har jag sett vad jag tror är älvor i skogen när jag var liten. Dom bildades i en solglänta av en slags dimma.
Underbar berättelse
..imorgon ska jag ut i skogen igen..längtar..o letar..men visst all sak har sin tid:)

Skulle också vilja se naturväsen! Vilka ser dem? Kan alla göra det? Och hur gör man i sådana fall för att göra det?
Och hur vet man att det inte är fantasin som spökar?
Jag kan bara förklara utifrån mig själv. Jag är uppväxt känslig och att se. Och när du är erfaren känner du igen dig själv och dina tankar jämfört med det andra. Du vet! När det inte är fantssin för det är så mäktigt. Du kan inte kontrollera likt dina tankar. Var öppen och var ej rädd. Och våga vilja se.
Man kan även känna av utan att se..jag är ny i detta som sagt, o försöker lära mig allt jag kan:) Men jag har ett ställe jag går till..o där finns dom..jag bara vet o känner det..skön känsla..var där idag
Jag vill också lära mig! Jag har fått Tecken från (skydds-)änglar och haft lite andra upplevelser med övernaturligt. Jag känner mer än jag ser. Hoppas attt kunna utveckla detta.