Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: reinkarnationtidigareliv
Läst 1837 ggr
[AnaM]
0

Samband med varg?

Jag har alltid haft en besatthet och hyst otroligt stor respekt för vargen. Det känns som om den alltid varit med mig, andligt sett, och det finns ingenting jag respekterar mer än detta vackra djur.

Under en Meditation i somras såg jag mitt Kraftdjur, ett rådjur, men vargen var också där. Inte som någon fom av Kraftdjur utan mer som en del av mig vilket är otroligt intressant.

Idag berättade mig mamma att hon ofta har drömmar att hon springer genom skogen i form av en varg. Som om hon är någon form av indian i en vargkropp.

Har slumpen kommit i mellan eller kan det finnas något samband? Har detta någonting att göra med något tidigare liv, någon som vet? :)

[skymningsaga]
0

Detta är väldigt intressant. Man springer ofta på människor som har någon speciell kontakt till vargen. Kan detta bero på att det är ett otroligt vanligt Kraftdjur eller för att människan gillar vargen väljer denne. Jag tror du har vargen som ett av dina Kraftdjur. Och rådjuret ett annat. En symbol för dig. Lek med tanken. Du är ett rådjur och en varg samtidigt. Hoppas du finner svar på dina känslofrågor. *vinkar*

vargman
0

Håller såklart med. Vargen är ett mycket mäktigt djur. Bara tigrar fängslar mig mer faktiskt. Intressant att vargen följer dig som en röd tråd. Det måste finnas ett skäl till det. Det är bara för dig att fortsätta följa vargens väg. Det kommer med all sannolik fortsätta att dyka upp varg omkring dig och vem vågar trotsa vargen? Finns det vargman så bör det väl finnas vargkvinna:)

//Mvh

[AnaM]
1

Tack så mycket för era svar :) Jag ska definitivt leka lite med tanken här och undersöka vidare och, som du sa vargman, följa vargens väg!