vit varg
hej!
jag undarar om någon kan förtydliga min dröm som jag drömde för ungefär 2 veckor sedan. jag har tänkt på den drömmen och vet att den betyder något men vet inte vad.
det började med att jag skulle hämta vatten det var i någon sorts gammaldags tid kanske 1800-talet? det var vinter. och det var nästan vitt över allt. en buske brevid mig som var formad som en liten tunnel. och ur den kom en flock med vargar. två av vargarna var vita och resten var antingen bruna eller svarta. helt plötsligt låg jag halvt ner på snön/marken vid ån där jag skulle hämta vatten. och en av dom vita vargarna kom fram till mig det var typ ledar honan. hon frågade mig om jag ville bli som dom och slå följe med dom eller något sånt. jag tvivlade inte en sekund och svarade ja. hon kom ännu närmare mej. och började lukta/slicka på mig som en del av processen till att bli en av dom. jag ville göra samma sak men hon lät mig inte och sa bestämt att det bara var hon som fick. sen så kom min faster in i bilden och dom frågade om hon också skulle vilja vara med. men efter det så tog drömmen slut. tyvärr.
den här vita vargen var verkligen jätte snäll jag kunde känna hennes "aura" eller något sånt och hennes aura fick mej verkligen att le. jag saknar henne väldigt mycket. hoppas någon kan förtydliga denna dröm
tackar i förväg.
Ja det låter ju onekligen som om du mött ditt kraftdjur i din dröm!
Att hon slickade dig låter som hon tar hand om dig… så gör ju djuren med sina barn…du har ännu inte blivit "vuxenvarg" det är en process. En initiering var det helt klart.
Det finns en bok som heter "Kvinnor som slår följe med vargar". Kom å tänka på den titeln, fast boken handlar mer om sagor från alla världens hörn och hur man finnar sin kraft som kvinna…den vilda otämjda urkraften.
Kram å lycka till! Din dröm var fantastiskt vacker. Det finns mer att tolka ur din dröm men jag nöjer mig så här..kanske någon annan vill tillför mer.
åh gud jag var verkligen jätte glad när jag vaknade men ändå lite ledsen över att den tog slut men men, i alla fall tack så mycket det hjälpte verkligen 
Det var så lite så…
och du kan ju trösta dig med att denna varelse har du med dig även när du inte drömmer…det är nog allt så.
Kram
Vilken härlig dröm du hade! Jag kom också att tänka på boken som Grinda pratar om, en riktigt bra bok förresten.
Jag tror kanske inte att det nödvändigtvis var ditt Kraftdjur du mötte dock. Jag tänker på detta med att din faster kom in i drömmen och också blev inbjuden…jag kan förstås ha fel, men…
Men kanske vargen representerade din vilda sida? Alltså ditt naturliga inre jag som vill komma fram och få utvecklas.
okej vad har min faster med det och göra? 
Du nämnde ju själv att din faster kom in i drömmen och också blev inbjuden att vara med vargarna.
Normalt sett om man har en drömupplevelse där ens Kraftdjur uppenbarar sig, så innefattar det inte andra personer skulle jag vilja påstå. Kraftdjur är rent personliga och är knutna till dig.
Det finns ju andra andeväsen som kan visa sig i form av djur, som inte för den skull är ens Kraftdjur.
Hjälpandar av olika slag kan också göra sig påminda genom drömmar, komma och gå med en lärdom eller upplysning. Det har jag själv varit med om flera gånger.
Ja det där kan du Ravenna.
Jag träffade på i en dröm för många år sedan en hare som gav mig ett uppdrag att hjälpa ett barn i min släkt. Haren stod upp på bakbenen han var nästan lika lång som mig och talade till mig. Det var också en sån dröm då man bara VET att det här var mer än en vanlig dröm. Det han sa stämde också visade det sig. Jag tolkade haren som en hjälpare som var knuten till barnet ifråga mer än mig, det var känlsan jag fick.
Men yuukisama din Vita varg var verkligen speciell så jag tycker att du ska fortsätta och söka svar…och om den representerar som Ravenna säger en sorts hjälp-ande så är det inte illa det heller;)
okej tack så mycket nu förstår jag bättre om vad min dröm betydde :)
den vita vargen kan också vara din guides djuriska skepnad.
Guider, kan ibland, ofta, ha ett eller flera djur som de förmedlar sig och uppenbarar sig i fysisk form genom.
Efterom du blev tvättad av vargen så tar den bort alla de energier som du inte ska ha omkring dig för att du ska kunna ha bättre kontakt med din guide, och vitt är ledaren..
också nytt, nya saker kommer att ske
en vargflock kan betyda gemenskap i en familj och sammanhållning men även hieraki dvs att var och en har sin plats i flocken. ( vilken är din)?
Du vaknar ur din "dvala" då du hämtar upp vatten från din inre brunn, du blir nu medveten om ditt inre och din inre vägledare, dvs vargen som kommer från ditt inre djup.
Känslorna inom dig får du nu hjälp med av guiden.
din faster har också en roll i detta, det är helt beroende på vilket förhållande du har till henne, jag funderar på om du känner dig lite mindre värld eller liknande i hennes sällskap, eftersom du känner att du behöver bli godkänd i familjegemenskapen?
eller känner du dig trygg med din faster och hennes familj /vänner? Hon speglar dig,( i drömmen) dvs visar dig något genom vargen för att du ska bli uppmärksam på något ..
så drömmen har två betydelser, där din guide kommer till dig och talar om hur det är just nu.
Tala med vargen…ställ frågor , det är din beskyddare.
U R us