Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: barnungdomar
Läst 1646 ggr
Lillansöt
0

ehh hjälp?

hur ska jag börja. Jag behöver hjälp men mitt problem är väl att jag inte riktigt vet med vad. Jag kanske ska börja från början.

När jag var iiten var jag livrädd på natten när jag skulle sova. Jag såg svarta små varelser som kom upp under sängen och hottande mig. En gång kom en grå varg till mig och talade med mig jag mins inte vad han sa förutom att om jag skulle säga något till min mamma så skulle han döda mig. Och när jag gick i fyrran fick jag min första hemnyckel och när jag var hemma själv på dagarna så kunde det banka tre gånger i tacket så gömde jag mit ansikte i mina händer så att jag inte såg något för jag visste att det skulle hända något jobbigt då. och massa konstiga saker besökte mig när det hände. Behövde inte alltid vara något otrevligt dock. Någon gång i 1 fick jag ett gossedjur av min mamma. Jag visste att det var något specielt med det men inte vad. Jag har alltid sagt till alla att gosedjuret var verkligt men det var bara okej tills jag var ca 10 sen var det inte det längre. Senare vissar det sig att det var mitt krafdjur. jag har alltid kunnat komunicera med det. Inte alltid med ord utan mer en känsla. Mitt krafdjur har hjälpt mig igenom mkt och finns altid vid min sida när jag behöver det. och det har hjälpt mig igenom alla nätter och legat vid min sida och lungnat mig bett mig att ingnorera det. Det hjälpte men bara för det har inte allt konstigt slutat.

Hella mitt liv har det händt massa saker för mkt för att räkna upp och det häder fortfarande och hela tiden. Bara detta året har det blivigt mer och värre. För några månadersen har jag drömt att en 1800-tals soldat har besökt mig för att sedan be om hjälp och jag har vaknat och sett siluetten av den för att den sedan har försvunnigt. Det är inte den första gången det hänt utan 2 gånger innan med 2 andra personer så att säga. en gång röde till och med en på min arm.

Jag var på mitt sommarjobb med min kompis och kände att något var fel och senare när vi gick ner i stuggan där vi skulle sova var det en man som stod bakom mig och liksom satt ihopp med högersidan av min rygg. Det var otrevligt och jag ville inte ha den där. Jag började brytta ihopp och min kompis bad mig beskriva hur den personen som stod bakom mig såg ut så försvan han.

Nu börjar allt konstigt komma i mina drömmar jag känner att jag är någon anna stans när jag drömmer och jag vaknar flera gånger per natt och får ingen ro. Jag drömmer luddigt och anstränger mig själv för att stanna kvar i det tillståndet alltså det drömmande.

Det är fel att jag är här. Det känns jag menar jag ska inte vara här och göra det jag gör jag ska vara någon anna stans.

Jag behöver hjälp och snälla säg inte gå på en medium kurs eller så jag behver hjälp från en människa ensam. jag är snart 18 har inte pengar för en kur. Säg inte har dinna släktingar samma förmåga. Nej jag blir mer kallad galen om jag berättar det ingen i min familj tror på sånt alla tycker det är dummheter Jag är ensam och vilse kan någon snälla hjälpa mig någon man kan prata med om allt eller bara får hjälp jag vet inte hur. Men jag vet inte hur länge till jag klara detta. jag är vilse i mig själv behöver hjälp så snälla människor där ute hjälp mig. Mitt krafdjur hjälper mig med det säger att jag behöver männsklig hjälp så snälla någon hjälp.

[kvasthilda1972]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

du är inte ensammen och du är inte galen!!!Kyss

Det du kan börja göra redan nu är att be om beskydd så du slipper bli rädd för andar..

Jag jobbar ju själv med ärkeänglarna som är otroligt kärleksfulla och deras änskan för oss alla människor är att vi ska vara lyckliga!

Kalla på ärkeänglen Michael som är som en bodyguard för oss..

Jag ber att ärkeänglen Michael kapar mina negativa energiband (vilket är egna och andras förväntningar på oss) och mediala attacker ( när någon är arg på dig eller du själv är arg på dig) och dammsuger bort alla rädlsor och negativa energier i mig och runt mig i nåd på ett perfekt sätt… sen ber jag dig Michael att sätta upp vita sköldar omkring mig som endast släpper igenom kärleksfulla energier för mitt högsta bästa! (ta 3 djupa andetag)

Sköldarna skyddar dig 4-6 timmar beroende på hur energin är runtom dig…

Gör detta minst morgon och kväll…

Om du blir skrämd plötsligt så säj bara tyst för dig själv Ärkeängel Michael skydda mig nu!

Lillansöt
0

tack så mkt :) Jag vet ju att krafdjur är hjälpare och inte nödvändigt visst skyddare men mitt krafdjur har tagit över den rollen och känns kanske lite som en storebror fast mitt Kraftdjur gillar inte riktigt den termen ;P men jag får skydd därifrån men lite extra kan inte skada. Bara det att jag kan inte bli av med kännslan att något är fel så fel jag vet inte vad jag ska göra eller vad det är.

[kvasthilda1972]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 vargen finns med dig och skyddar dig… Djuren är ren kärlek och visst kan man som barn feltolka deras hjälp och bli rädd…

Jag kan berätta att jag har också en vit varg som mitt Kraftdjur och jag blev jätteskraj när jag såg den 1a gången…

När du använder dig av metoderna som jag skrivit till dig kommer du att känna dig bättre men du måste lita på hjälpen som änglarna ger dig!!!

Kram på dig och lycka till!

Lillansöt
0

Tack så mkt :)

Men jag tror inte att vargen är mitt krafdjur. Eftersom den skrämde livet ur mig och desutom hotade att äta upp mig om jag sa det till mamma. Mitt gosedjur som jag fick är en svart hund. och han finns med mig i både mina tankar och jag kan se honom i mitt huvud.

Men jag kan ha feltolkat en del som barn. Men jag var ensam och liten och det gjorde och gör saken inte bättre att ingen i min familj tror på mig så jag kan inte reflektera eller prata med dom om det.

Jag vet inte vad det hela är förnågonting och jag vill inte stänga av det. Jag vet att man måste vara försiktig med sånt men jag tror inte att det är några onda krafter som är där men jag vill bara veta vad det är som händer runtomkring. Så mkt som inte kan förklaras.

Lillansöt
0

En annan sak som jag skulle vilja ha svar på är

vad i hela friden är det som händer.
det har pågåt i en och en halv månads tid nu. jag kan inte sova. Eller ja jag sover. vänta det ä svårt att förklara. jag eller jag tror i alla fall att jag sover. men liksom det händer supermånga konstiga saker jag ser saker i mina drömmar liksom människor andrar? presis innan det börja så red jag på en häst jag känner ( alltså ingen okänd) men jag har svårt med vilken det var finns två möjliga. Mitt mine är luddigt. Men i alla fall vi red upp på en kulle och nedanför oss öppnade en stor lila portal och innanför den så var det en massa träskyttegravar. sen så var jag där inne och liksom krigade eller ja ändå inte hjälpte till?

efter den händelsen har jag svårt att sova jag ser massa saker när jag drömmer. ( ller grejen är den att jag gissar på att jag drömmer men jag vet ärligt talat inte) jag vaknar flera gånger vänder och vrider mig. detta mellan när jag går och lägger mig offtast 2-3 till 5-6 på morgonen. någon som vet vad det kan vara?

KungArthur
0

Hmm låter faktiskt som att du skulle behöva någon som du kan prata med om allt detta. Tyvär kan jag inte så mkt om det men hoppas att någon annan vänlig själ vill lyssna på dig och hjälpa dig igenom detta kram Glad

Lillansöt
0

Tack så mkt det är presis det jag behöver utan att tränga in på någon annan människa Jag tror inte att jag orkar så mkt mer håller på att bli galen