Kraftdjur
Eftersom fler här på satjen tydligen börjat med änglaviskningar, får jag väl hålla mig till mina kraftdjurskort hädanefter.
Så vi kör igång idag! De som vill ha ett Kraftdjur för dagen med ett budskap åt er, skriv, så ska jag dra ett kort åt er!
Jag Kommer sluta dra kort klockan 20.00
// T.O
# 1 det fixar jag!
Brunbjörn Brunbjörnen, helgad åt mångudinnan Artemis i det gamla Grekland, råder dig att låta hemmet vara din fristad här i världen.
Tack så mycket…. Det rådet ska jag ta till mig… 
# 4 Regnbågsorm Regnbågsormen, skapelsemoder i de australiska aborginernas myter, återspeglas i varje regnbåge. Förlåt dig dina misstag och fokusera på dina prestationer.
god Dag toteMo.
Skulle jag kunna få ett kraft djur..Jag skulle behöva det idag.
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 5 Inga problem. Är bara roligt!
Isjörn Isbjörnen är symbol för den gode anden Torngasak i inuitisk folktro. Han lovar att beskydda dig från svårigheter och smälta bort allt motstånd eller orättvisa.
# 7 Självklart. hoppas det kan hjälpa dig med vad som än tynger dig idag!
Hund Hunden var på keltisk tid en symbol för heder och beskydd för hemmet och klanen. En dag att kontakta och njuta av umgänget med gamla pålitliga vänner.

Vill du dra ett kort för mig?
# 10 Rödhake Rödhaken, som tros fått sitt röda bröst då han drog ut taggar ur Jesus törnekrona, ger tur när han sjunger. Önska dig något så uppfyller han det.

Är nyfiken på ett kort jag med!
# 11 Val Valen, ikon för den peruanska havsgudinnan Mama Cocha som ger goda fiskefångster säger att även ett enormt projekt är möjligt om du åkallar hennes styrka.
Kan du dra ett åt mig också? 
# 13 Korp Korpen är vikingarnas fadergud Odens fågel och tvilingkorpar tjänstegjorde som hans minne. Snart hittar du eller får tillbaka ett föremål du nyligen förlorade.
# 15 Tack detsamma!
# 16 Buffel Buffeln, ett helt djur för de nordamerikanska indianernas beskyddarinna den vita buffelkvinnan, lovar att dina behov tillgodoses, så oroa dig inte.

Har du lust att dra ett Kraftdjur till mig med? 
Amor vincit omnia

Tack så mycket!
**# 18 Puma
Puman (bergslejonet) är budbärare åt eldsguden Tatewali bland Huichol-indianerna i Mexico. Det finns inga gränser för din långsiktiga framtid.
**
# 20 Pegasus
Pegasus var hjälten Perseus magiska bevingade häst hos de gamla grekerna. Din ekonomi eller karriär får ett lyft och ett långvarigt bekymmer försvinner.
Tack Totemo! Kram
Tack jag vill gärna få ett kraftdjur
jag tar gärna emot ett kraftdjurs kort..
**# 23 Får
Fåret är en symbol för den sumeriske fåraherden Dumuzi sm representerade vintertid och vila. Du måste inte göra allt idag, så slå av på takten!
# 24 Lejoninna
Den gyllene lejoninnan, symbol för den forntida egyptiska eld-och segergudinnan Sekhmet, fyller dig med styrka och mod samt utlovar framgång idag.**
tack så mycket,, kram
Hej
Du får gärna skicka ett budskap till mig 
Tack så mycket (det passade mig jättebra)

Men vad roligt! Dra gärna ett åt mig med!
Kram
Du får gärna dra ett för mig med

Har du tid att dra ett för mig oxå?
kramis
**# 27 Trana
Tranan är helig i Japan, en symbol för hälsa och långt liv och lever enligt myten i tusen år. Han säger att din hälsa blir god, oroa dig inte.
# 29 Örn
Örnen, det djur som enligt de amerikanska indianernas tradition flyger närmast solen, säger att du kan förverkliga dina drömmar om du siktar högt.
# 30 Anka
I skapelselegender från Ungers och Sibirien dök ankan ner för att hitta den första landmassan. Hon kommer med oväntade pengar och återbördar det som förlorats.
# 31 Svan
Svanen har samma partner livet ut. I keltiska myter blev hjälten Angus svan för att få sin älskade svanjungfru. Även du hittar eller behåller varaktig kärlek.
# 32 Mus
Musen i Aisopos fabel gnagde av repen som fjättrade ett lejon och befriade honom. Oavsett hur stor uppgift du står inför, klarar du av den steg för steg.**

Jag vill gärna ha ett kraftdjur

Tack Totemo ! 
Amor vincit omnia
Jag vill oxå gärna ha ett kraftdjur=)))
Tack Totemo! :)

Låter skoj, vill gärna att du drar ett kort åt mig :)
**# 34 Apa
Apan är ett av de heliga djuren i kinesisk astrologi, ett naturligt intelligent och nyfiket djur. Ställ frågor och godta inte nej som svar.
# 36 Struts
I det forntida Egypten stod strutsen för sanning eftersom hjärtat vägdes mot en Strutsfjäder. En långvarig orättvisa kommer att få sin lösning.
# 37 Vit häst
Den vita hästen, kelternas symbol för modersgudinnan Epona, lovar att alla resor, korta som långa, går smidigt och skänker glädje.
# 39 Flygande hund
Egyptens flygande hundar överlevde i förseglade gravkammare och i tempel. Ditt umgängesliv får en rivstart och gamla vänner hör av sig till dig med inbjudningar.**
Tusen tack:-)
Tack snälla du :)

Tack gulliga T.O!!!
Kramen

Tack!!

Tack totemo*kram*
**Sådär! Då stänger vi butiken för den här gången! ;)
Tack till alla som medverka!
Kram!
// T.O**

Dom är ju så söta. Tack så mycket! Låter rätt så bra :D

tack 

Varför missa jag alltid dessa dragningar, läser alltid dagen efter det har varit. Nåja någon gång ska jag nog pricka in det
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#51OBS tråden är från 2008 och trådstartaren verkar inte vara med längre…..Föreslår att ni börjar en ny tråd om Kraftdjur!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Bra tips från Magi-cat en ny frisk färsk tråd om karftdjur 
Låser denna då den är inaktuell