Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1676 ggr
bubbelbubbel
0

kraftdjur

hur kan Kraftdjur visa sig egentligen ?

jag fick höra en gång att jag skulle ha en apa och en delfin som mina kraftdjur…

men jag är nästan 100 på att jag stötte på ett lodjur igår…
och det händer inte ofta !

kan dom visa sig för oss på nått sånt sätt ?

han stannade och bara tittade på mig, vi var kanske 10-15 meter ifrån varann…det var mörkt, men det lilla jag såg säger mig att det var ett lo…

lightworker
0

Jag fick höra att jag har en katt som Kraftdjur. Då slog det mig för jag ÄLSKAR katter. Har 100 st porslinskatter i min bokhylla(det knäpper ibland i den hyllan), flera vykort, och bilder på katter som jag klipper ut.  Har 2 fulla pärmar nu. En dag ska jag ha en katt.

Ett annat medium sa att jag är som en katt: ingen kan bestämma över mig, jag fräser till när något är fel, jag gör det jag känner för och jag är smidig som en katt.

Men jag har även en örn som Kraftdjur. Den brukar jag få se i mina meditationer.

Elisabeth-J
0

Lo står för att stå stark i sin egen visom. Du inspirerar andra när du förverkligar dina ideér.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

LottaU
0

Mina Kraftdjur tycker jag att dom ändrar sig lite då och då!

Nu har jag katt, björn och örn.

Djuren visar sig mycket för mig om det är något speciellt som jag behöver veta. En örn som flyger mitt framför bilen mot framrutan och precis när den nästan är framme, så vänder den riktning. Det var en häftig upplevelse. Den var helt fantastisk stor. En speciell upplevelse!

Det finns så mycket Tecken man får av djur, bara man är lite uppmärksam!

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

helenaK
0

jag har sett en stor örn i en Meditation en gång vad betyder det?

lightworker
0

Örn står för Dela din visdom med andra. Sprid din visdom. Tro på din visdom. Frihet och klarseende. Att se på livet från nya höjder.

[QueenTizzan]
0

Hur vet man vilket som är ens krafts djur?

berry892
0

Mitt kradftdjur är tydligen älgen:D Men det finns djur som jag dras till utan att riktigt veta varför, kan det vara ett Kraftdjur då?

LeWE
0

Jag drömmer ibland om björnar och jag är mycket rädd i drömmen, har en stor skräck för att möta en björn, Betyder det nåt speciellt? Har aldrig sett en björn utom på skansen.

lightworker
0

#8 Björn står för kärlek är nyckeln till tillfrisknande. Förmåga att hela och att läka. Stärk din kärlek till dig själv eller hjälp andra att hitta tillbaka till kärleken till dem själva.

LeWE
0

#9 Tack.

[QueenTizzan]
0

Jag har drömmt MYCKET om hästar.
va iofs ett tag sen nu men är de mitt kraft djur då eller?

jag som inte ens är så förtjust i hästar.

bubbelbubbel
0

frågar som berry892, jag har också djur jag dras speciellt till, lodjuret är ett sånt djur som sen barnsben fångat mig, är det mitt Kraftdjur då ?

lightworker
0

#11. Häst står för frihet börjar inifrån. Min gåva till dig är att känna dig fri. Låt inte negativa tankar och rädslor hindra dig från att göra det du vill. Rädsla för hästar står för egna inre låsningar som sätter stopp i tillvaron.

lightworker
0

#7 Älgen står för Här och nu har du allt. Min gåva till dig är att vara nöjd med livet. Välj att vara nöjd och din situation förbättras.