kraft djur?
hej,
läste lita om kraft djur, hur hittar man sitt?
har alla ett eller e de bara vissa?
vill sjukt gärna hitta mitt, någon som vet hur man gör?
känner inget medium som kan hjälpa mej och har inga pengar så jag kan inte resa heller.
vet inte varför man har ett, vet inte ens om alla har de :S
vet tyvärr inte ens vad ett kraft djur är egentligen, på internet står de typ att kraft djur används inom Schamanismen för att ge kraft, beskydd och hjälp.
de e därför jag gärna vill veta om jag har något och isåfall vilket djur de är ;)
Kraftdjur….Vet inte heller hur du lättast gör..
Men Meditation är ett sätt.
Lena.P är jag i verkliga livet.
okej, hur vet man att de e typ de djuret då? :s
Här kan du kika in lite. Vet inte om man ska ta det på så stort allvar.
Men jag har med hört att varje människa har sitt egna Kraftdjur.
Hur man får fram detta vet jag inte.
okej tack =)
om man sätt ett visst djur rätt ofta sista tiden,kan de vara de djuret då?
för har sätt många rådjur nu i några månader :S
en gång kom ett rådjur fram och bara stog o kollade, kunde nästan klappa de men ville inte skrämma iväg den
djuret eller vad menade du? =)
#8 Precis…
vet faktiskt inte. om mán kolla på en sida atig det att man har 9 stycken olika djur med sej :S

nej man har samma och ett vad jag vet. Det är väll samma med auror att en del har förmågan att se det andra inte. Jag kan inte se det men min man kan det.
Alis volat propriis 
Har också fått till mig att man har ett.som följer dig i livet…Så som yamher förklarar..
När jag gjorde en trumresa för o möta mitt Kraftdjur.Så trodde jag att det skulle vara ett djur som jag gillar eller har respekt för…
Men det var en stor Falk…Inte det djuret jag tänkte mig…
Felli..Du får höra dig för…Hoss likasinade.
Hur gammal är du?????
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
vad är en trumresa?
Felli88:
Kolla in den här tråden som också är aktiv just nu, där finns lite tankar om detta med Kraftdjur.
En trumresa är något man kan göra för att resa med sin frisjäl till en annan verklighet, där kan man t ex möta sitt Kraftdjur. Det är alltså inte samma sak som en Meditation.
Vid en trumresa använder man sig av trummans rytm för att förändra sitt medvetande och bege sig iväg till andra världar, ofta kallas trumman för "shamanens häst" eftersom man "rider" på trumman.
Men som sagt, kolla in tråden.