Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2310 ggr
Sunken
0

vet inte varför

vet inte varför men dom senaste åran har jag gämt tänkt på fladdermös och drakar och får även en känsla av trygghet/frihet. undrar om någon vet varför eller vad det kan tolkas som.

chik
0

Har ingen som helst tanke på varför du tänker på fladdermöss.. Men många gånger så tänker man på saker utan att det har så stor betydelse..Eller du kanske är intresserad av Vampyrer…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Mastre]
0

Det verkar som om både fladdermöss och drakar varslar om förändring. I Steven Farmers bok "Animal spirit guides" hittar jag följande:

Att släppa taget om gamla vanor som inte gör nytta längre, att transformeras och initieras in i ett mer andligt liv. Konfrontera dina rädslor för att ta del av dramatiska, positiva förändringar. Att gå in i en ny livsfas där du tar risker och blir sårbar men samtidigt är väl skyddad. Gör mer aktiviteter som skapar passion i livet. Att gå in i en period av verklig framgång.

Det står också att du kan ha en koppling genom tidigare liv till en tid det arbetades mycket med jordbaserad andlighet.

Kanske fladdermöss och drakar är Kraftdjur som hjälper dig? Pröva att kommunicera med dem och tacka för deras skydd och vägledning. Det låter som en fin relation när du beskriver dina känslor av trygghet och frihet i deras närvaro.

Sunken
0

*1 ganska säker påa tt det inte bara är att jag är intresserad :)

*2 tack tror att allt kan stämma med det du har skrivigt och jag ska testa om jag kan få kontackt med dem :) och ett stort intresse innom drakar har växt i nån vecka nu. käns nästan som någon vill visa mej något och öka min kunnskap innom det ämnet.
blev även nyfiken på en till sak som jag kom på nu.
för en tid sedan blev jag gämförd med trollkaren "Merlin" av ett medium och vet inte vad hon menade med det. och om jag inte minns helt fel sägs det att han hadde att göra med nån drake?
skulle vara kul att veta mer om det och vad det var hon såg och menade. :)

Giustizia
0

Sunken

Hittade bara något i en bok..Du har kraft att skapa stora förändringar..utmana dig.. dina drömmar är dina verktyg.

Kram

Sunken
0

tack :) låter inte som något dåligt iaf Flört