Vad betyder det?
Var ute i naturen, på ett högt berg och försökte mig på att meditera. Är ingen van mediterare, så detta var nog min (på sin höjd) 15:e försöket.
Var mycket avslappnad, blundade, hade solnedgången framför mig (och havet) och får upp en flygande svart (tror det var en örn) fågel i min fantasi och ser det framför mig även när jag blundade.
Fågeln flög framför mig och bredde ut sina vingar.
Någon som vill försöka sig på att tolka detta? :) För jag har ingen aning om vad det kan betyda…Bara att jag såg allt väldigt tydligt, och otydligt - ifall ni förstår vad jag menar.
Frihetens vingar slår sin lov runt din hals, älska sjung och gläds åt den frihet Du har.
Strävan efter ett rikligt liv fyllt med glädje, kärlek och energi börjar med frihetens böljande vågor.
Ja det är en vacker Meditation Du fått till dig som går i fågelns Tecken.
Var rädd om din egna suveränitet och din egna känsla för vad som är rätt för dig.
kan det inte vart hennes totemdjur då?

på tal om totemdjur (a) hur vet man vilket djur man har?
ingen aning :O
jag vill också veta =( haha (a'
#3 Jag för min del tror att man ser dem som #0 gjorde. Jag själv gjorde det. Sedan tillhör jag inte de som kommit särskilt långt i denna riktning men såg det för ett tag sedan och då kom det till mig så som ovan. Liksom ett Tecken! Det gäller kanske att vara djurexpert för att se skillnad på en örn eller falk
För mig spelar det ingen roll, det var en fågel. Kort därefter så låg det en fjäder i mitt kontorsrum på jobbet som en symbol för det jag sett. Inte tillhörde det en falk eller örn, bara en fjäder för att ge ett Tecken.

#5 aha okej.. ja jag själv har ingen aning. Jag får börja meditera då ;) häftigt det där med dunet hhe
#2 Visst kan det vara det men eftersom inte frågan ställts så bör man nog inte låsa fast sig vid att det är så, det är så tråkigt om man tar fel och på så sätt låser sig fast vid någonting som inte stämmer och missar det "riktiga".
Ställ alltid frågan om man har en stark känsla av att det kan röra sig om ett Kraftdjur.
Själv gjorde jag en trumresa för 15 år sedan som syftade till att få kontakt med sitt Kraftdjur.
#3 Jag tycker att man ska fråga om man misstänker att man har ett sådant möte :).
Det är aldrig någon annan som kan avgöra detta, endast man själv.
Ja testa dig fram!