Hitta kraftdjur
Vill hitta mitt Kraftdjur (eller om jag har flera..) Men jag vet inte hur man gör? Hur gjorde ni?
Har hört man man ska sätta sig i skogen och vänta, så kommer det. Men liksom, om det kommer en ekorre, ska jag då ta förgivet att det är ett Kraftdjur? ;) Det kan ju lika gärna vara en puma, panda eller till och med en drake man har som Kraftdjur.. tror inte direkt man stöter på dessa i svenska skogar..
du kan kolla i din trädgård eller liknande…eller så kan du leka lite..hurdan är du själv? vilka är dina karaktäriska mest framträdande drag? T.ex är du lite lat av dig? nattmänniska? stirrig? modig? sedan jämför man med de djur som passar mest in.
Eller så kan du innan du somnar på kvällen att be dina Kraftdjur visa sig för dig i drömmen….
U R us
Sätt dej och känn efter vilka djur du dras till mest av alla. Det gjorde jag och jag träffa rätt direkt. Eller prova att meditera och fråga efter ditt/dina Kraftdjur. Eller gör som Choklad föreslog: hur är du själv och vilka djur tycker du stämmer in på det du kommer fram till?
hur många Kraftdjur kan man ha?? 
Min tro säjer att varje människa har 9 skyddsdjur/kraftdjur, men det finns inget som säjer att man inte kan ha fler :)
jag vet att jag har två stycken skyddsdjur och det är en berguv och en utter