Tredje ögat
Jag har under flera år kunnat se med det tredje ögat. Har någon fler upplevt detta? Ibland när jag blundar öppnar sig liksom mellan ögonen en "grotta" och en film eller stillbilder visar sig.
I början var det svartvitt men nu kan det vara i färg. Om jag tittar upp och blundar igen är det ofta kvar.
Jag har sett saker som t ex blommor som jag senare köpte till min fiskdamm. Dessa blommor hade jag aldrig sett innan jag såg det i mitt inre.
Just nu är jag inne i en intensiv period men det kan gå en månad ibland utan att jag ser något.
Jeremina!
Jag tror att väldigt många kan se med sitt tredje öga, det är bara det att alla kanske inte är medvetna om att de gör det så jag tycker inte det är så konstigt utan något som vvi kan göra helt naturligt.
Det var väl någon fiffig person som kom på att döpa det till "Tredje ögat" kanske *Ler*!
Ja, jag ser med det ögat och har gjort så i hela mitt liv, jag har däremot inte förstått att det handlar om det förrän de senaste åren *S*.

Kan även jag se med mitt "tredje" öga.. vilket till en början öppnade sig som en guldstråle ut ur pannan.. som vidare ändrade form och färg…

Mest spännande öga jag har…. även om det finns ögonblick då de två fysiska ger mig så mycket vacker också…
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

har sett med tredje ögat sen jag var liten..
Jag ser mitt Kraftdjur komma och hälsa på då och då :)
Ibland när jag blundar ser jag ett orange eller blått sken.
Det bildas en rund "ram" som är lite mörkare runt det här skenet. Ramen åker sen sakta in mot mitten och försvinner. Sen kommer en ny ram. Det är som en våg med ca 5 sekunders intervall. Man får känslan av att man själv åker baklänges.
Ibland ser jag också bilder i mitten.
Någon som känner igen det här med "vågen"?
Jag har kunnat detta sedan jag var liten flicka.
Jag ser också!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ja här är en till.
.jag lade märke till det när jag var en 20 år ca. minns att jag berättade detta för min kompis och hon upplevde inte samma sak så man har ju alltid trott att man varit lite annorlunda och det var jag nog när jag tänker efter..har alltid sett mig själv som en "utböling"

Tycker det är väldigt spännande med "bilderna och filmerna" som kan ses med tredje ögat - skulle vilja veta hur man utvecklar detta…någon som vet någon övning?!!!!!!!!!!!!!

Hm, blev påmind om att jag ibland brukar uppleva väldigt starka energier som dras utifrån pannan och ögonbrynen in mot mitten av det tredje ögat och koncentreras där.
Kanske dags att utveckla det en smula nästa gång. Tack för påminnelsen, Jeremina 
jag kan inte semed mitt 3:e öga men däremot ser jag mitt 3:e öga så fort jag fixerar blicken, på golvet, taket, väggen, bordet,mattan osv.
Någon annan ?