Pantrar och leoparder?
Inatt hade jag ännu en underlig dröm. Den här kändes betydelsefull, och därför vill jag gärna ha lite respons på den.
Den hade inge direkt början eller slut.
Jag hade helt plötsligt nya husdjur.
En svart panter, och en leopard.
Dessa fick bara från tomma intet namnen Eris och Nautilus från mig. Varför har jag ingen aning om. Har aldrig tänkt tanken på den namnen förut. Eris är såvitt jag vet en Gudinna för Kaos, och Nautilum en ubåt.
Eris var from som ett lamm, medans Nautilus var en tuff kisse. Kaxig och aggressiv, men efter bara nån ynka minut med mig var han tam.
Dessa skulle bli mina "vakthundar"
När jag vakna fastna drömmen i mitt huvud.
Det känns verkligen som om dessa katter symboliserar något för mig.
Kan de vara mina Kraftdjur, eller har dom någon form av meddelande till mig?
Vad tror ni?

Eris Nautilus
En panter ÄR en leopard :) Den är bara svart men många tror att det är en egen ras. Ville bara säga det, jag är inte bra på att tyda drömmar hehe :)
Eris och Nautilus (som för övrigt också är ett namn på ett gym i Västervik
) kanske är dina skyddsdjur. Fick den tanken när jag läste ditt inlägg
//Vargen
Ur djurets språk står det så här om dessa djur..
Leopard: Inre fokus skapar skönhet. Min gåva till dig är att vandra skönhetens väg genom livet.. Skapa dig en vacker väg att vandra på genom att helt enkelt alltid välja det som passar dig bäst. Medvetna val gör din väg lätt. Fokuss har du när du alltid ser till ditt eget bästa..
Panter/ svart panter: Du är en föregångare. Min gåva till dig är att bana väg för andra. Här gäller det att inte vara rädd för din egen kraft. Panterns mod gör att den vågar vara först, den går där ingen annan gått förut. den känner heller ingen rädsla inför något eftersom den verkligen är ett med anden. Den vet att det enda den möter genom livet är sig själv i olika skepnader….