Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 7217 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Kraftdjur!

Jag sätter väl igång då! Idag kör vi Kraftdjur.

Kom ihåg, jag drar bara dom här korten idag, 5 / 9

Några frivilliga? Flört

Manni
0

Jag anmäler mig! Skrattande

Katarinaj
0

Me too….

[Chakra]
0

Jaa tack!

[TotemoOmoshiroi]
0

# 1 Rödhake
Rödhaken, som tros fått sitt röda bröst då han drog ut taggar ur Jesus törnekrona, ger tur när han sjunger. Önska dig något så uppfyller han det.

# 2 Lejoninna
Den gyllene lejoninnan, symbol för den forntida egyptiska eld- och segergudinnan Sekhmet, fyller dig med styrka och mod samt utlovar framgång idag.

# 3 Krokodil
Krokodilen är ikon för den forntida egyptiska krokodilguden Sobek som skänkte överflöd och beskydd. Han skyddar dig mot falska vänner och dolda fiender.

I-am
0

JättegärnaGlad

Katarinaj
0

Hehe, jaha tack, det låter bra just i dag….

Frejzan
0

Jag vill oxå vara med…..Flört

Kram / Brittmarie

[TotemoOmoshiroi]
0

# 5 Eldsalamander
Eldsalamander arbetar för den mexikanska regnmodern genom att locka molnen att regna. Gräl eller sprickor i kärlek eller familj kan läka.

skruttan31
0

Jag är gärna med,, *L*

Soffe
0

Ja Tack!

Manni
0

Tack! :)

I-am
0

Häftigt, något som jag har haft funderingar om. Tack ska du haGlad

[TotemoOmoshiroi]
0

# 7 Myra
Myran är helgad åt den kinesiska guden Wang Ta-hsien och smboliserar hårt arbete. Det du gör nu belönas längre fram, men förmå andra att hjälpa till mer.

# 9 Svan
Svanen har samma partner livet ut. I keltiska myter bev hjälten Angus svan för att få sin älskade svanjungfru. Även du hittar eller behåller varaktig kärlek.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 10 Älg
Den mäktiga älgen, som inte kan stanna när han springer, säger att du bör sakta farten om det går för snabbt i kärleken eller i livet, tills du vet vad du vill.

palsternackan
0

om du har tid så är ajg intresserad.. :D

[TotemoOmoshiroi]
0

Klart jag har tid, annars skulle jag inte skapat den här tråden! Flört

# 15 Vit elefant
Den vita elefanten är helgad åt Buddha eftersom den upplyste hans mor Maya om sonens födelse. En önskad gåva eller impulsköp kan komma till pass trotts allt.

Frejzan
0

# 13  Tack för den. Men hårt arbete… vet inte om jag är så hårt arbetande eller flitig som en myra men iof så har jag fått nytt arbete och det ger väl oxå något i framtiden. Förhoppningsvis.

Känner mig annars väldigt lat, men man måste väl få vara det oxå ibland. Den flitiga myran kommer säkert fram i mig oxå. En annan dag (säger den late)

Kram och tack / Brittmarie

palsternackan
0

yaaaaaaaaay :D jag tror faktiskt på budda ;) och impuls köpet är en kristallkula, gissar jag xD

[TotemoOmoshiroi]
0

# 17 konstigt. dom brukar stämma nästan otäckt bra. Du får fundera på vad kortet säger till dig. vad det betyder för dig. Flört

nobban7
0

Ah, intressant - kan jag också få?

[Tessili]
0

Jag vill också  Glad Tack!

palsternackan
0

hur får du fram allt? *nyfiken*

Frejzan
0

#19 Kan tänka mig att det har något med mitt nya arbete att göra. Jag började ju det i måndags och i början brukar det ju bli mycket "huvudsurr" innan man kommit in i rutinerna. Men jag vet inte vilka jag ska be om hjälp. Det kommer säkert.

Belöningen längre fram är väl att jag äntligen kommer att få semester nästa sommar. Tillsammans med min man. De senaste åren har vi bara fått några dagar tillsammans. Så det blir ju en stor belöning. Större än mycket annat.

Allt som ska ske kommer att ske… (vet inte varför jag skrev det)

Kram

[TotemoOmoshiroi]
0

# 20 Svart ara
I aztekisk myt stod den svarta aran för den osynliga solen som färdades i underjorden på natten. Solen går upp varje dag och utlovar ny glädje.

# 21 Apa
Apan är ett av de heliga djuren i kinesisk astrologi, ett naturligt intelligent och nyfiket djur. Ställ frågor och godta inte nej som svar.

FiaH
0

Vill gärna oxå ha ett kort om du har tid. Tack på förhand / Kram Fia

palsternackan
0

hur gör du?

[TotemoOmoshiroi]
0

# 22 Jag drar kort och läser vad som står på dom. Inte speciellt avancerat! Cool

# 23 kan mycket väl ha emd det att göra.

palsternackan
0

haha, vart får man sånna kort? :D

skruttan31
0

Tack så mycket, Cool

[TotemoOmoshiroi]
0

# 25 Lodjur
I fornnordisk myt drog lodjuret vagnen med Freja, skönhetens Gudinna. Bevara alla hemligheter du anförtrotts  blotta ditt hjärta enkom för de du litar på.

palsternackan
0

Får man ett kort till? xDDDD hahaha.. det var ju skitkul! :D

FiaH
0

Tack så hjärtligt…

[Tessili]
0

Tack! Glad

[TotemoOmoshiroi]
0

# 31 ett kort endast. Flört

kvinna76
0

jag vill gärna ha ett kort kram

nobban7
0

#24 Tackar! vet inte riktigt hur jag ska tolka det men det känns hoppfullt

silverfox
0

Hej på er..

Jag vill också gärna ha ett kort draget för mig med.

Kram på förhand..

palsternackan
0

hahahah xD

sweethoney
0

Jag med!!!  Vill också !! Skrattande

Kram

Amor vincit omnia

Kvickast
0

Tack snälla ett kort om du fortfarande håller på :)

Nehalia
0

Jag anmäler mig …..

[TotemoOmoshiroi]
0

# 35 Regnbågsorm
Regnbågsormen, skapelsemoder i de australiska aborginernas myter, återspeglas i varje regnbåge. Förlåt dig dina misstag och fokusera på dina prestationer.

# 37 TigerTigern är djurens konung i Fjärran östern. I myten kunde tigern leva i tusen år. Var modig och låt ingen förringadig eller övertala dig.

# 39 Häger
Hägern, symbol för den forntida egyptiska Benufågeln som satt på den landmassa som skapades först, säger att det nu är rätt tid att planera resor eller en flytt.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 40 Snöleopard
Snöleoparden bor bland höga berg. Det tibetanska helgonet Milarepa blev till en snöleopard. Han säger att du lugnt ska invänta rätt ögonblick att handla.

# 41 Mus
Musen i Aisopos fabel gnagde av repen som fjättrade ett lejon och befriade honom. Oavsett hur stor uppgift du står inför, klarar du av den steg för steg.

Nehalia
0

jätte intressant tack så hemskt mycket

silverfox
0

Tack snälla, passar precis, då jag ju just nu är inne i detta andliga

Är modig tycker jag som inte bryr mig om vad alla andra tycker och tänker om detta, vill gå MIN EGEN VÄG nu..

Kram ElisabetFlört

sweethoney
0

Kul, det stämmer ju med vad som rör sig i mitt liv just nu….. Tack så mycket!

Kram

Amor vincit omnia

[mia-38]
0

Jag vill oxå gärna vara med…om du orkar…
MVH Mia

soulwings
0

Skrattande jag med……

EvaNy
0

Får jag också vara med…?  Glad

[TotemoOmoshiroi]
0

# 47 Skorpion
Skorpionen är ikon för Selkit, den vackra gyllene skorpiongudinnan som skyddar mot sting. Hon skyddar dig mot illvilja och elakheter idag.

# 48 Stork
Storken sägs bära ofödda barn från saltträsk till väntande föräldrar och bobyggande storkar skänker huslig lycka. Glädjen kommer till ditt hem.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 49 Buffel
Buffeln, ett heligt djur för de nordamerikanska indianernas beskyddarinna den vita buffelkvinnan, lovar att dina behov tillgodoses, så oroa dig inte.

[mia-38]
0

Tack så mycket…Skrattande

TheaGianneschi
0

om du vill får du gärna dra ett kort för mig tack på förhand

[TotemoOmoshiroi]
0

# 53 Bäver
Bävern, som hos indianerna hjälpte den store anden att skapa land ur vatten, säger att du ska anpassa dig och kompromissa för att erhåla önskade resultat

TheaGianneschi
0

hmhm väl värt att tänka på tack så mycket

Nehalia
0

Tycker djuret jag var stämde verkligen in på mig….

soulwings
0

Skrattandetack,det gör mig glad!

chik
0

Totemo..

Har du ork för ett djur för mig.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[TotemoOmoshiroi]
0

det ska väl kunna ordnas! Flört

# 58 Elddrake
Elddraken sveder jorden när hon passerar och helande blommor växer i hennes fotspår. Säg vad du tycker och prägla varje ny dag med ditt eget unika märke.

Angel60
0

Åh snälla, jag också….

Kvickast
0

Tack snälla du :)

[TotemoOmoshiroi]
0

# 60 Trana
Tranan är helig i Japan, en symbol för hälsa och långt liv och lever enligt myten i tusen år. Han säger att din hälsa blir god, oroa dig inte.

chik
0

TotemoOmoshiroi!!

Jag tackar..O nu önskar jag dig o de dina en trevlig helg..Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Angel60
0

TotemoOmoshiroi……jag hoppas, hoppas, hoppas det stämmer….

det skulle vara uuuunderbart…

[dcpower]
0

Kolla mig oxå:D:D

[TotemoOmoshiroi]
0

# 65 Groda
Grodan, Välsignad av jungfru Maria eftersom den tröstade henne efter korsfästelsen, lovar fruktsamet och överflöd på det sätt du bäst behöver det.

[TotemoOmoshiroi]
0

Inga fler intresserade?

Angel60
0

När tar du Änglaviskningarna?

[TotemoOmoshiroi]
0

# 68 nån annan dag, när jag känner mig manad. Oskyldig

Howliten
0

Hejsan

jag vill gärna att du drar ett Kraftdjur för mig om du fortfarande har lust.

Ha de gott

Jag är glad. Är du?

[TotemoOmoshiroi]
0

Absolut! Skrattande Håller på tills 24.00, så alla som vill ha får sätta fart nu! Flört

# 70  Bi
Biet har alltid betraktats som gudarnas budbärare och måste därför upplysas om familjenyheter. goda nyheter är på väg via e-post, brev eller telefon.

Howliten
0

Tack, nu blev jag ju nyfiken! Glad Goda nyheter också! Precis vad jag behöver. Tack ska du ha, det fick mig att bli piggare och tack för att du ger av din tid. Glad

Jag är glad. Är du?

[TotemoOmoshiroi]
0

# 72 det var så lite så!  Flört

CatMoon
0

Ja tack, det vore intressant! :)

Har en egen liten aning om vad jag har för kraftdjur…bara känslan…men det kanske inte stämmer?… Har ju aldrig tagit reda på det.

Ens kraftdjur…kan det ändra på sig? Eller har man samma för livet?

[TotemoOmoshiroi]
0

# 74 just den här kortleken är ett Kraftdjur för dagen, alltså skiftar det varje dag till något annat, så det behöver inte nödvändigtvis vara just det kraftdju DU fått till dig att du har i livet, det är mer som en tillfällig rådgivare. Skrattande

Kookaburrafågel
Den skrattande australiska kookaburrafågeln sändes i aborginernas legen ut varje morgon för att väcka folk. Få någon att skratta idag så sprider glädjen sig.

CatMoon
0

Tack! :)

Då vet jag hur det funkar med korten.

Synd att dagen nästan är slut då… Fast jag måste säga att just den här dagen bara varit fylld av glädje och energi…och uppvaknande faktiskt. (Med tanke på att väcka folk…)

Hoppas att jag smittar av mig lite glädje till dig med nu då - så att du får en fortsatt skön kväll! :)

EvaNy
0

#51  Tack snälla du, det var ett fint kort du drog  Glad

[TotemoOmoshiroi]
0

DÅSÅ!
Då stänger vi den här tråden. Hoppas alla som ville ha fick kort nu.
Nu kommer jag inte dra fler kort, så om ni endå mot all förmodan skriver in er kommer ni inte få något svar.

Tack till alla som medverka!

**Kram!! // TotemoOmoshiroi

Kyss**

Inlägget är låst för nya kommentarer