Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 632 ggr
[BigMama]
0

11/11

Nummer 11 är en healingenergi, så november, månad 11 och speciellt den 11:e november skall du lita på din intuition - tänk inte efter två gånger utan gå direkt på din ingivelse!

11/11

Idag den 11/11 är Universum öppet och mottaglig för dina önskningar. Det Du mest av allt vill ha i ditt liv just nu - ska du fokusera på denna dag. Hitta din livskamrat? Nytändning i ditt förhållande? Gå ner/upp i vikt? Tänd ett ljus och sänd ut dina önskningar till universum!

I november är vi lite känsligare än vanligt. Var försiktigt med vad du säger, debattera inte, inled inga konflikter, tänk på 11:ans energi och tänk: "jag är lite känsligare än vanligt, jag ska inte säga rätt ut vad jag tänker, för det kommer jag att få ångra senare."

En bra månad att ta en titt på ditt kärleksliv! Gör något tillsammans med din käresta, en romantisk middag, en weekend-resa.. Fundera också på hur du ska komma närmare människorna du älskar i ditt liv, oavsett om det är dina vänner eller din partner.

(fritt översatt från "Glynis has your number", www.hayhouseradio.com)

Elisabeth-J
0

Skrattande Tack! Om en kvart startar min kurs och idag ska vi hålla på mycket med healing och intuitions-övningar :) Efter kursen ska vi fira en deltagare med blommor och en middag på restaurangen :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kath
0

Tack för upplysningen!  Då är det bara att sätta igång att önska Oskyldig Nä men skall försöka meditera idag då..

[BigMama]
0

SkrattandeDet borde bli en toppendag för alla dina aktiviteter idag då!

Carina.S
0

Tack för upplysningen..Skrattande

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej..har idag eller nu tänt ljus..hoppas nu universumt tar imot mina tankar och önskningar…kram

detta kort är taget ute på mina balkonglåder..

KickiL
0

Vad läckert! Min mamma är född denna dag… Absolut ska jag tända ett ljus och önska mig nåt riktigt ordentligtSkrattande

[BigMama]
0

#5 Åååh, va´fint du gjort på din balkong!! Vilken inspiration!

Hoppas era önskningar slår in nu då, så fort denna farsdag har "lagt sig" ska jag också tända mig ett ljus och kanske t o m skriva ett brev till Universum!

kath
0

#7 Vilket bra förslag!  Att skriva ett brev.. det skall jag göra :) Tack för tipset Big Mama Skrattande

[BigMama]
0

Glynis nämnde också att om siffran 11 dyker upp ofta övriga tiden av året, t ex vägskyltar, klockslag, eller i andra sammanhang, så är det ett bra läge att tala med Universum.

Skulle klockan vara 11.11 pm eller am, så är det också en bra ide att i en minut, meditera över saker du vill ska ske. (Bara det inte är i bilen i rusningstrafiken!)

Elisabeth-J
0

#3 Det blev en toppenbra dag men väldigt starka energier och mycket glädje :) Starka andekontakter fick dom in på kursen och dom var så klockrena med kontakter och budskap :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

anettebengtsson
0

Skrattande ler åt dagen

[trumman]
0

Kul med siffor, då jag valde kommentera detta såg det ut så här:

11/11

11 svar

BigMama

11/11

[BigMama]
0

Glömde ta med mig telefonen till skolan idag. Så klart hade de ringt från min praktikplats!! Tänk om de vill erbjuda mig extrajobb??? Klockslaget på det ringda telefonsamtalet visade 11:11…..

Spricker av nyfikenhet, men måste vänta ända tills i morgon innan jag ringer…

Lionadh
0

Har du tänkt på att det är 12/12 idag?Flört

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM