Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1143 ggr
B.in.growth
0

Umeå

Hej Jag är ny här, undrar om det finns fler runt Umeå trakten, ?

Allamej
0

Vad räknas som Umeå trakten? Är 1.45 timmes körväg i närheten så är jag det. 15 mil inåt landet

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

B.in.growth
0

De räknas nog äre Åsele .?

Nirvana_Ophelia
0

Jag bor i Umeå trakten.

B.in.growth
1

Såg de va Lycksele…jag är ursprungligen från Vilhelmina, ännu längre inåt landet😄

B.in.growth
0

Härligt Nirvana opelia Har du några tips på kurser eller så häromkring ? Vore lite roligt med kurser i medialförmåga eller hur man spår i tarotkort eller bara om det finns nått annat roligt…

Nirvana_Ophelia
0

Hej B.in.growth

Thanx:)
Hmhttp://www.anna-lena.se/medialvagledning/seans.html
…försökt googla, men det finns inget i Umeå. Mest Sthlm och Göteborg…men ovan har du en adress till en sierska. Som verkar finnas i Lappland.  Ska leta vidare….

B.in.growth
0

Visst men Karlstad var. Alla kurser i😄men tack ändå

H-lena
3

Vad det gäller tarot finns massor med hjälp på nätet och här på forumet! Inte alls svårt, jag är självlärd och har fått en massa hjälp på tarotforumet här. När det gäller medial förmåga kan man utveckla den mycket själv också, är självlärd där också med mycket stöd och hjälp härifrån! :)

B.in.growth
0

Ok, hur har du gjort? Meditation och läsa böcker ? Vilka böcker?

H-lena
1

Jag har inte läst några böcker alls utan nästan bara på nätet och utforskat själv. Det är en rätt lång historia egentligen, men mitt främsta råd är att bara lyssna inåt så mycket du bara kan. Fortsätt meditera, försök i Meditation kontakta din vägledare eller ditt Kraftdjur, var uppmärksam och öppen. Du kan börja använda pendel exempelvis för att jobba på din intuition. Det beror lite på vad det är du vill uppnå också.

B.in.growth
0

Blev tvungen så jag har beställt hem lite böcker, vårdat bibliotek i stan håller på flytta å är stängt, längtar

[kajmal"]
0

håller till i dorotea

är min blogg om andar och väsen     http://ufonat.wordpress.com/

min you tube canal om fysiska och andliga möten!    https://www.youtube.com/user/blendalism

B.in.growth
0

Är inte så långt från Dorotea i helgen då jag är hos mor å far i meselefors…. 😄

[Bettanbop]
1

Solkarina finns i Umeå. Sök Solkarina på Google så hittar du henne.

Själv finns jag omkring Skellefteå

H-lena
0

Vad många som bor norr i Sverige! Jag blir ju avis! Vill också bo sådär högt upp natur-, stjärn- och norrskensälskare som jag är! Bor i Stockholm, sämsta naturstället haha. Gräset är ju alltid grönare på andra sidan också..!

J-Artur-K
1

Visste inte att det var så många ifrån Norra Sverige här. Är ifrån och bor i Örnsköldsvik jag själv :)

Ny dag nya möjligheter

Ribessa
0

Luleå här :)

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
0

#18 borttaget p g a att man inte får lägga upp bilder man inte äger.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen