räv/katt
hej. jag har alltid trott att Jag har räv som Kraftdjur. men jag köpte en liten Studsboll o tänkte att jag älskar att studsa basketbollar eller studsbollar. gillar ju katter men gillar rävar också. kan vara uppe sent på kvällarna kan va vaken ca. 8 på morgonen tills 3 tiden på kvällen. är lite kort hehehehehhehehehehh… är mycket bra på övernaturligt & änglar och trivs att forska av det. speciellt det andliga o allt sånt. har haft kontakt med änglar och dom kontaktar mig ganska ofta nu och det är inte svårt att kontakta dem.. låter det som att mitt Kraftdjur är räv eller katt? :)
Heej
Du får inget bra och tillfredsställande svar av mig.
Jag vet inte om ditt Kraftdjur är räv eller katt.
Det kan i för sig vara något annat djur också.
Min erfarenhet är att trumresa är en bra metod att ta reda på vad man har för Kraftdjur.
Mitt eget favoritdjur är igelkott men inte är den mitt Kraftdjur. Visade sig att jag har ett annat djur som jag också "misstänkte" + ett annat djur som i för sig var en stor överraskning.
Rekommenderar en trumresa. Ha det bra!
hej alphira! hur gör man en trumresa isåfall?
Heej
Vet inte var du bor men ta reda på shamaner i ditt område. Såna finns runt om i landet.
Vet inte, det kanske finns trumresor att lyssna på på nätet också någonstans. Det kan säkert funka lika bra, beror mycket på dig själv.
Hoppas någon shaman här kan beskriva ungefär hur en trumresa går till. Det är egentligen inte så konstigt som det låter…men är en häftig upplevelse.
I mitt fall räckte en mildare variant av en trumresa, en trummeditation. (Det var min andevägledare som visade mina Kraftdjur men visst var trummandet ett viktigt inslag av det hela…)
Tror jag.
Du kan PM mig om du vill. Kanske känner jag någon shaman i närheten av dig.
Jönköping.
Heej
Känner ingen i närheten av Jönköping men det finns säkert där också. Kolla på nätet.
fast jag vill helst göra detta ensamt, det går väl okej?
Heej
Visst är det okay att göra det ensamt. Men i vissa saker behöver man hjälp ibland av dom som är mer erfarna.
Nu säger jag vad jag (bara jag) tror själv:
Meditera och kalla på ditt Kraftdjur. Meditativ musik i bakgrunden kan underlätta. Skulle vilja råda dig fixa trummandemusik, det finns på nätet. Finns säkert också en riktig trumresa där, har inte kollat själv.
Men jag personligen tror att det KAN räcka med en Meditation. Beror möjligen hur mottaglig du är. Och först och främst hur givmilda "dom" är!!! Man får inte alltid det man vill.
Du säger att du umgås med dina änglar. Varför inte fråga dom om dom "vet något". Fast jag personligen tror att änglar och Kraftdjur har inte så mycket med varandra att göra, kanske t o m bryr dom sig inte särskilt mycket om varandra. (Eller vad vet jag…!)
Sist en inte minst hoppas jag att du får träffa en duktig shaman.
Ska testa det du sa. :)
Heej