Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 3312 ggr
[Fabulous.]
8

Kraftdjur Meditation

Hej, jag gjorde en snabb meditation som jag hittade i youtube. Jag kände mig säker och jag hittade mitt Kraftdjur.

En Räv

Jag blev så glad. Jag har alltid gillat rävar! Min räv var orange med samma ögonfärg som mig. Jag var i naturen med gräs och lite varm vind med klarnblå himmel med skog runt. Sen kom räven närmare o närmare o satte sig. Jag kollade på rävens ögon och kände energien mellan oss. Kraftfullt.          Prova vet jag! Trodde aldrig det skulle fungera. Kram!

_http://www.youtube.com/watch?v=9cc-Ct_HKOM
_

NiklasTyreso
0

Vad hade räven att säga/visa till dig? Den senaste månaden har ekorren utvalt mig! Jag ser ekorrar flera gånger i veckan och de kommer nära också och tittar nyfiket. För nära nästan, för två gånger har jag med en hårsmån missat köra på dem med bilen. Har inte kommit på hur jag ska tolka ekorrarnas närvaro gång på gång, men är de Kraftdjur så kommer de på något sätt förmedla något till mig.

Ghosthunter
1

Jag har också fått till mig en Räv. Men man har ju flera och det kan skifta med tiden. F.ö gillar jag rävar, så vackra djur och att få se dom i vilt tillstånd i skogen är härligt.

Här kan du läsa om räven och andra kraftdjur:

http://linsdomain.com/totems_e-f.htm

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Fabulous.]
1

Fick precis veta att räven är mitt huvudguide och då kommer den aldrig lämna mig. Jo drömmen betydde att räven vill att jag ska veta att den är där med mig o skyddar mig.

Mephi
1

#2 din länk funkade inte för mig

-

Ghosthunter
1

Märkligt, för mig funkar länken iaf!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

addapadda
1

Min brorsa avbröt mig när jag precis såg en glimt av mitt kraftdjur;(

Funkade inte andra gången jag testa.

Ska försöka senare igen.

addapadda
1

Fick till det mitt Kraftdjur är en fågel, en uggla.👍

[Fabulous.]
1

Uggla! Är ett bra Kraftdjur med. Du kan tydligen se i framtiden sägs det

TheGerbil96
1

Hur gör ni så ni ser ert Kraftdjur?? Jag har försökt meditera men har tyvärr inte de tålamodet att bara sitta…:(

addapadda
1

Hjälpte nyss min kompis med meditationen och hans blev en tiger.

marsvins
2

jag fick en vessla är det bra?

råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂

[Fabulous.]
3

Ja! 😃

Zamizen
3

Vesslan

Står för observation, känslighet och skarpsynthet.

Ingenting är som det ser ut. Det är bara en illusion. Ofta ser vi bara på ytan. Vi behöver lära oss se mellan raderna. Alltså gå djupare i oss själva. Allt är en sorts kommunikation. Vem är vi egentligen? Vad är det vi säger till varandra.Befria dig från illusionen och du kommer att uppleva det verkliga.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

PirogenHD
0

Vet inte riktigt vad de betyder men jag såg bara en jätte stor grävling..

emmyt
1

Jag såg en hjort väldigt fort. Ska läsa på om det nu, vad det betyder.

[Gudrun-Berit]
1

Jag såg en älg. Vad betyder det?

Zamizen
1

Älgen visar oss livets och dödens magi, helig energi är öppnad, att kamouflera sitt inre själv, att gömma idéer, tankar och handling tills den rätta tiden dyker upp. Livet vaknar upp och älgen vet all den sanning som din själ behöver. Hjälper till att plocka fram känslor till medvetandet, lär oss styrka, visdom och tålamod. Älgen ger förmåga att förflytta sig snabbt men tyst med kunskap, och visar oss hur vi skall balansera och finna styrka i mjukheten, att kunna ta hand om olika situationer.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

alicia80
1

Jag fick en säl för ett tag sedan. Vad betyder det tro?

Zamizen
0

Säl - jordemor, läkekunnig

Galaxy86
0

Jag har ett många  kraftdjur

Örn (min beskyddare), tiger (hjälpare t,ex när blir sjuk), en vit häst ger mig (kraft och inspiration) en hund (som visar min lojalitet) och en liten sparv.

Jag har träffat dom när jag var sjuk och det var en upplevelse. :)

Pokemon hundar och konst

[Gudrun-Berit]
0

Vet någon vad pandan betyder? Vore väldigt uppskattat om någon berättar det!:-)

alicia80
1

Tack Zamizen!! Jag vet med att jag har fler men Sälen minns jag mest. Har tom glömt de andra. Dags att göra en Meditation .