Änglar
Hej!
Jag har något väldigt intressant att fråga om. Det handlar om änglar och andar. Jag fick nyss änglakort av min pappa och jag blev lite smått förälskad i korten. Dom har hjälpt mej så otroligt mycket och varje gång jag har något problem så tar jag upp ett kort och där står det en lösning! Helt fantastiskt! :)
Någon som har varit med som samma underbara sak? Eller kanske vet något mer om korten eller änglar?
Är så himla nyfiken på just änglarna och deras förmåga att hjälpa till så mycket.
/J
Jag har inte så bra koll på just änglakort, men jag får tex mail varje vardag med budskap från ovan (egentligen från en författare som heter Neale Donald Walsch) där mailet börjar med: Today I believe that God wants you to know …… Och så står det ALLTID något jag behöver höra där. Jag har deklarerat för universum att just de mailen är en kanal från ovan till mig så då är det ju klart att det också blir så. Underbart att korten fungerar för dig. Håll hårt i dem, även i förvirrade tider. Kram/Lynx1
#2 Hans film samtal med gud är ju undebar. Såg den för 1-2 veckor sedan.
Ny dag nya möjligheter
Jag tycker änglakort/orakelkort är jättebra och jsg använder dem ofta som komplement till Tarot. Att få goda, positiva och stärkande råd. Vad heter änglaleken du fick?

egentligen ingen större skillnad om nära o kära hjälper oss, bara att änglar har lite starkare förmågor att nå oss, ofta mer helhetligt än detaljerat. Tycker det e kanon att oavsett vem som kommunicerar med dig och finns vid din sida så hjälper denne dig :)
Alis volat propriis 
Jag älskar änglakort och använder flera olika kortlekar, beroende på vad mina frågor handlar om. Änglarna, som alltid finns runt omkring oss, är fantastiska och levererar alltid det man behöver höra - även om det inte alltid är det man VILL höra. :)
Jag har ett starkt band till just änglar och ber och pratar med dem varje dag.
Vilka änglakort använder ni?
Med Kärlek och ljus
Namaste,
Emell
Jag använder Saints and angels och Ascended masters och blandar ihop dessa två så att jag får fler kort och lägger bl a keltiska korset med dem.