Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 833 ggr
britt-mari
0

andlighet och vingar

Hejsan!

Jag var på en "avläsning" vid ett tillfälle. Mediet påstod då att hon kunde se hur långa vingar man hade, och ju längre vingar desto mer andlig var man. Är det någon mer som hört talas om detta?

EwaKristina
0

Jag har aldrig hört talas om detta!GladJag tror ju personligen att vår andlighet ligger i själen.

Tuva-Lena
0

Nej, jag har aldrig hört talas om nåt sånt. Inte för att jag är någon expert heller. Elisabeth kan säkert hjälpa dig, eller kanske vår egen forumängel - EwaKristina. :) Jag känner mig vingklippt ibland, så jag tillhör säkert inte dom mer andliga. Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

Jag har tyvärr heller aldrig hört talas om det. Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sol-Angelica
0

Vet ej men annars brukar det ju vara auran som man kan avläsa det mesta ifrån,hur man mår,om andlighet,m,m

Magi-cat
0

Kan vara det s.k. vingfenomen som Mikael Kvist studerat. Han upptäckte att vingar liksom växte ut på ryggen på healers från hjärtchakrat. Dessa kan observeras clairvoyant och t.o.m. detekteras med instrument eller kännas som vinddrag.

Men att storleken på "vingarna" skulle vara ett enkelt mått på ens andlighet, det måste vara en missuppfattning - så kan man inte mäta….

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

EwaKristina
0

#5 Tack för informationen,Magi-CatGlad

Tuva-Lena
0

Då skulle alltså MariaJ ligga bra till för tillfället. Vilka luftfärder! :) Lite fria fantasier bara…

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

noita86
0

Jag tror att vår andlighet har vi i själen också…och att vi föds med et…sen så börjar man lära sig mer och mer…

Elisabeth-J
0

Jag brukar ha ett uttryck att det är dags att fälla ut antennerna, jag kanske ska ändra det till att fälla ut vingarna? Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Magi-cat
0

flaxa på! Skrattande

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

noita86
0

heheh…

jag tycker Budhisternas syn att födas sen gå bort…sedan föds man på nytt fast i någon annan kropp…typ djur…