Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: barnungdomar
Läst 990 ggr
amandaerslid
0

Går det?

Hej!

Gillar en kille men han vet nog inte om det. Har träffats flera gånger innan och såg honom senast igår. Vi typ undviker varrandra. Men finns det någon möjlighet att man kan göra så att han ser eller förstår at jag gillar honom? Alltså. Låter konstigt men går det göra så att han förstår det via något övernaturligt. Om någon har den såkallade "kraften" eller hur man ska säga? Vet att man lika gärna skulle kunna ta kontakt med honom. Men vågar inte. Vet inte om han bytt nummer, för han svarar inte på mina sms. De känns som han hatar mig.. Vill gärna få kontakt med honom för gillar honom. Detta blev ett rörigt inlägg men hoppas ni förstår.

Är en väldigt blyg tjej på 14 år och skulle uppskatta det så himla mycket. Alltså skulle bli så himla glad om någon i alla fall kunde berätta om hur vår relation kommer bli sen..

Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning! 

http://rorodalens.weebly.com/Förlägen

.

amandaerslid
0

Berättar lite mer här. Han och jag hade en bra start på vår relation och vi smsade och träffades två gånger. Träffade dock han bara med kompisar då jag inte vågade riktigt själv och så. Men sista gången så gjorde vi inte så mycket. Men dock ljög han och sa att han hade fått en dotter som var 3-4 år. hehe, men är nu 100% säker på att det är hans lillasyrra. Men tycker det är konstigt att ljuga om en sån sak? :o Ville han inte ha med mig att göra var det därför han gjorde det, för att "Skrämma " bort mig eller något?

.

Fjäril
6

Hej, Kärlek eller annat som har med andra människors känslor kan vi inte påverka, eller vi ska inte rättare sagt. Jag förstår om du känner dig blyg och med det inte vill säga vad du känner rätt ut till honom (även om det är det bästa såklart) men testa nästa gång när ni har ögonkontakt att säga det inom dig själv istället "Jag tycker om dig". Även om han inte hör dig kan han förstå ändå eftersom "blickar kan säga mer än tusen ord" :) Hur gammal är han? Om han skojade med dig/er om att han hade en dotter menar jag?

Sajtvärd på Övernaturligt

Abcfalk
1

Det låter ju onekligen som att han inte är intresserad. Men, jag tycker deffenitivt du skall fråga honom. Säger han nej, så vet du det. Det är alltid mycket lättare att släppa en relation om man fått ett nej. Genom att fråga uppstår också möjligheten till motsattsen – att han säger ja! :)

amandaerslid
2

#2 Förstår självklart det att det inte går att ändra på något så stort som en annans känslor.

Han är 97:a så antagligen försökte han leka "vuxen" eller så försökte han jaga bort oss typ? Så känns de i alla fall :)

#3 det är bara det att jag vågar inte. Bangar ur direkt när tillfället är där..

.

[Evisen]
2

#0 Antingen så är han inte så intresserad som du är av honom, eller så har han blivit rädd då han har märkt dina känslor för honom. Tro mig, det är mycket lätt att skrämma killar med "framfusighet"*egen erfarenhet* och de drar öronen åt sig och blir avståndstagande.

Att kunna påverka känslor via övernaturlig väg tror jag dessvärre inte på utan allt handlar om personkemi.

Kanske ska först försöka bli vän med honom och hålla det på vänskapsnivå? För känslor kan växa fram på det sättet.

Sen att han drog till med att han hade en dotter på tre fyra år när han är född -97 och är bara 16 år.. Jag hoppas verkligen på att han ljög där!

Det med känslor och obesvarade sådana är inte lätt, speciellt när man är tonåring.  Men en liten tröst: Vi har alla varit där en gång och vet hur det känns😉.