Jag tror att ...
Folk har börjat tröttna på dom här orb-bilderna nu. Men jag lägger in en bild till på en orb som jag fångade i mitt sovrum igår kväll innan jag skulle sova.
Jag tycker i alla fall att det ser lite ut som en alien ;) Och jag fick med den på flera bilder, men i andra former, så jag har fått för mig att det är någon som vakar över mig. Här är den jag tycker är bäst.
Jag tillhör folket o jag har inte tröttnat på dom - tvärtom! Din bild är jättecool. Fascinerande.
Såg du orben innan du fotade alltså?
Jag tycker mig se bokstäver J:L eller JIL

hej vännen..har även förstorat upp bilden..jag ser till höger en mörkhrig kvinna men axel-långt hår..i den mörka fläcken..till vänster i den andra..ser jag en man överkropp..mycket muskler tex..muskelbyggare..överkroppen ser ut som ett hjärta… sen ser jag en del bokstäver i orbien..mycket enegi är det oxå..den har gulfärg runt hela orbien..kram

Nej, just den såg jag faktiskt inte, men igår kväll när jag skulle sova så gjorde jag lika dant, fast jag sa att jag ville att dom skulle visa sig så jag fick ta nytt kort på dom. Och så fångade jag en som jag såg med blotta ögat!
Jag är så facinerad så det är inte klokt! :) Dom lyssnade på mig. *lycklig*

Coolt :-) Allra helst att du såg den med blotta ögat innan!! Såg den ut som på bilden eller var det mer en ljuspunkt typ?

Jag visste att man kunde se Orber med blotta ögat (kollar mycket på såna program och dom har ju sagt det ibland) men sådär? :P
Jag såg bara en liten svag ljuspunk innan som slingrade omkring, och jag tänkte att jag skulle snabba mig att ta kort på den. Jag blev faktiskt chockad att jag fick med den. Efter kortet såg jag den inte mer…
Men jag vill ju veta vad den gör hemma hos mig. :)
Hur är det med Orber? Är det släktingar som tittar till en eller är det någon som jag har "plockat med mig hem" ifrån någonstans? :P Någon som kan svara på det? Någon som har bott här kanske?

"putt"
Jag ser också bokstäver, fast A, K & R.
Jag tycker att den var ovanligt vacker…..
Den är jättefin! Som en lite mer jordnära person så tycker jag att den liknar en äggcell - den som är grunden för allt liv. Fantastiskt fin! :) Och sedan jag har sett alla Orber här på ÖN har jag börjat titta på gamla foton, men än så länge har jag inte upptäckt nånting "orbigt" hos mig.
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ja den ser precis ut som en äggcell…du har så rätt!!!