Andra sidan?
(Dubbelpost)
Hur är din uppfattning (som andligt troende, eller alla får tycka till) gällande hur det ser ut på andra sidan?
Här är mediet Benny Rosenqvist version:
"Det är fantastiskt vackert på Andra sidan, det är som ett paradis. Det är därför jag älskar Bali. Miljön på Andra sidan liknar Bali. Där finns ingen oro för någonting. Du är i en harmoni som du aldrig har varit i förut. Gräset är grönare, vattnet klarare och himlen blåare. Och så finns det ett ljus. Det är ljusare än ljusast. När du väl är på Andra sidan vill du inte tillbaka."
"När jag var på Andra sidan tappade jag tidsuppfattningen, jag var verkligen i nuet. Jag hade kontakt med både dåtiden, nutiden och framtiden på samma gång. Allt var så närvarande, som kunskap i ett högre vetande.
Det är olika hur länge vi behöver vara på Andra sidan efter vår död. Det beror på om du ska vara guide eller om du ska jobba på något speciellt. Det är en högre insikt som vet när det är dags att gå ner igen och det ska stämma överrens med de personer som du ska träffa i ditt kommande liv. För att kunna börja livsspelet måste alla vara där."
http://www.tidningennara.se/Artiklar/Andliga-upplevelser/Har-finns-karlek-ljus-och-kunskap/
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag har varit på Astral resa till himlen flera gånger.
Jag har sett porten till himlen som var ett stort vit sken. Var som 2 vita vägar av sken. Så starkt att det blev vit. I mitten mellan vägarna var det en grind gjord av guld. När jag stog en bitt ifrån den så öppnades den. O jag kunde gå in. När jag kom till grinden var det en vägg av vit sken. Men när jag klev in kom jag till en stig som lede till ett stort tempel skulle jag vilja förklara att det såg ut som. Gjort av lent sten som var av färgen som sand. Där inne var det jätte högt i tak. Där jag stog var det 4 trappor. En bakom ryggen en till vänster. en till höger o en rak fram. Breda o stora. Var väldigt vackert där o magiskt. Färgen var som sand där inne med. Jag gick uppför trappan som var framför mig. o kom till ett stort rum även där jätte högt i tak. Det satt längst fram en ung kvinna i en stol som man skulle tro tillhörde en drottning. Den var gjord av guld. O hon hade vit klädsel om jag mins rätt. Håret var röd/brun/svart färg. Hon hade en tiara på huvudet av guld. Men även en kep gjord av guld. Det kändes som att det inte var en ängel som att det var en Gudinna. o det var det. Idag har jag hjälp av henne inom healing.
En annan gång hamna jag i ett tempel likannde byggnad. Som var gjord av bara guld allt där inne var gjort av guld. I mitten var det en röd matta som gick fram till en stol liknande den som Gudinnan satt på. Till höger o vänster var det guldpelare vid sidan om mattan. O efter väggarna var det något annat. Som jag tror idag var böcker eller skrifter eller något. På stolen satt en äldre man. Som såg mycket vis ut. Han var klädd i vit o hade ett blått band ifrån höger axel ner till vänster midja. Med vitt hår o vitt skägg. Han reste sig upp o gick till mig. Och var som han ville säga. Nu har din resa börjat o är till din hjälp. Det var den första resan till himlen jag gjorde som jag kommer ihåg. 🙂
Där är det ren harmoni , o härliga känslor 🙂
Ny dag nya möjligheter