Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 759 ggr
[Sol69]
2

Healing önskas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lagt ut en tråd i Healing iFokus men ber er även här om hjälp.

Min katt Arwen har fått ett en cm djupt sår inne vid ögonlocket som varar och ser hemskt ut. så jag var till vetrinären och fick salva och antibiotika. Men tänkte att lite healing alltid är bra för att underlätta läkningen

Christina_46
2

Hej sol 69

Jag kan sända healing om en liten stund. Ska bara ta en kopp kaffe först. Hoppas att missen får bli bättre i sitt öga. Kram

[Sol69]
3

Tackar så hjärtligt från Arwen.. hon kan ju inte skriva själv 🙂

[NeferNefer]
3

Jag skickar lite senare ikväll ❤️🐱

[Sol69]
2

Tack alla godhjärtade 🙂Hon behöver all hjälp hon kan få..

Ser hemskt ut.. Men är glad att hon klarade ögat i alla fall..

[Bettanbop]
2

Hon kan få en dos av mig också 🐱

Fjäril
2

Hoppas missen blir bättre snart. Skickar mina tankar jag också såklart! Ps. Sicken fin en, härlig bild!

Sajtvärd på Övernaturligt

[Sol69]
1

Tack alla goa 🤗

Nicollan
1

Hoppas hon blir bättre! Skickar mina tankar till din fina kisse 🐱

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

[Sol69]
4

Vill bara berätta att Arwen börjar må bättre nu i sitt öga.🙂 Hon börjar titta på ögat igen och är mera aktiv hemma. Är allmänt sur för att jag vägrar att låta henne gå ut.. 😃Men tycker hon ska stanna inne de 10 dagar hon äter antibiotika. Så hon inte får för sig att stanna ute och missar några tabletter 🙂

Ett stort tack till er alla som har bidragit till att Arwens öga blivit så pass bra så fort. 👍

[NeferNefer]
2

Åh, vilken lättnad! Stackarn som vill ut, men du gör helt rätt! Onödigt att ta risker. 😊

Fjäril
2

Vad härligt! Och vilket fint namn missen har 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

[Sol69]
2

Hade en katt som jag döpte till Aragon men han är tyvärr på andra sidan nu. Och Aragons Kärlek är ju Arwen. Så tyckte att det passade.. 🙂

Jo då vist vill hon ut. Men om hon inte kommer hem i tid eller får in mycket smuts i onödan kanske det blir att börja om med en kur till av antibiotika. Och det vill jag inte riskera. Hellre en sur dam och ett friskt öga snart 😃