saknar min sambo
sitter fortfarand o bara sörjer min sambo som gick bort och får inget gjort
mer än det jag måste saknar honom fruktansvärt mycket och
det är ett tomt hål i mig nånting har gått sönder inom mig
jag undrar om jag nånsing kommer att komma över deta
jag vil inget hellre än att få kontakt med min älskade Nicke
som jag pratar med dagligen finns det nån som kan hjälpa mig och kanske kan få lite kontakt med honom ???
det skulle göra mig så glad och jag behöver skratta nu men kan inte jag behöver gråta men det kommer bara på nätterna
igår och idag är det extra jobbigt och jag vet inte varför
mvh
Känner med dig. Det här med sorg tar olika lång tid för oss och ser olika ut. Har inte själv mist någon på det sättet men har haft sorg på andra sätt. Det går upp och ner. Bara tillåt dig själv att vara ledsen så som du gör och släpp ut känslorna. Har du provat att skriva ett brev till honom om hur du känner? Eller bara pratat rakt ut? Skriv/säg att du också skulle vilja ha hjälp att kunna skratta ibland och se det positiva ni varit med om eller positiva saker i nuvarande vardagen. Det sistnämnda är svårt men sakta men säkert går det åt det hållet fast du inte tror det själv. Bara tillåt dig själv att vara dig själv.
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig att kontakta honom men kanske någon annan kan? Tror dock att han bara vill säga att han älskar dig och vill att du ska vara glad. Även om du är glad ibland så betyder inte det att du har glömt honom. Gör samma saker som ni gjorde tillsammans och skratta och gråt åt det samtidigt… Ha tålamod. Det är vad jag får till mig.
Många kramar! ❤️
Såg i texten att du redan pratar med honom och fortsätt med det! 🌺
tack för ditt svar
jaa jag pratar med honom dagligen ;(
dagligen kommer det tårar idag exsakt 1 månad sen han gick bort kanske därför jag e extra känslig men så jobbigt och så ensamt tomt allt blir så jobbigt i en sorg
ska försöka ha tålamod ;) men det e svårt när hela mitt liv vart upp o ner
och vi har en student på fredag eller rättare sagt jag han skulle hålla fotot igår kom det ett paket med kläder till dottern som han vart med och valt ut så då vart det tårar kan jag lova
man blir på mind på ett eller annat sätt när man mins anar det ;(
mvh
Här är en fin text om sorg, hon som har bloggen är klok och har skrivit mycket annat bra också på sidan. http://www.overlevnadsguiden.se/personligutveckling/i-sorgens-skuggland/
tack den sidan var mycket bra läsning tack så hemskt mycket 😕
#0 Jag vet exakt vad du går igenom, då jag själv miste min pojkvän för ca 6 år sedan.
Jag skulle vilja tipsa dig att ta kontakt med en kurator som du kan gå och prata med. Det sägs att det tar ungefär ett år för sorgen att läka efter en person som avlidit. Prata med familj, vänner och hans familj om det finns kontakt där. Stötta varandra då även de har mist en son, bror och kamrat(hoppas jag inte trampar i klaveret nu!).
Att prata med din sambo som du gör kan mildra sorgen och gör att det känns lättare. Jag pratar fortfarande med pojkvännen.
Du kommer nog tids nog få något Tecken ifrån din sambo. Kanske hans personliga doft som kommer när du minst anar det, i dina drömmar osv. Varför jag säger så är för jag själv har fått ett gäng Tecken ifrån min pojkvän och varför skulle jag vara ensam om det…😉
Beklagar din sambo! 🌺
Sajtvärd på Övernaturligt
tack för allt stöd
jag pratar med hans familj så gott som dagligen vi får ju lära känna varandra nu utan min sambo
jag pratar med honom varje dag och gråter varje dag
jag bara önskkar få ett Tecken fast tänker jag efter så fick jag det igår när jag var och hämtade en ring som jag fått av honom och han hade 13 som turnr och det är det jag skrev i ringen 13 och evighetstecknet men när jag kom in i butiken fick jag nr 13 på kölapp ;)
så det kanske innebär att han är glad att jag gjorde det för han det e ju ingen som vet detta och vaarför fick jag inte 12 eller 14 utan jag fick 13
tror min sambo är med mig men jag önskar bara få känna doften en beröring eller hans närhet som jag inte riktigt sett ännu i hemmet
men dottern har pratat med honom vid köksbordet hon har även med en kompis till henne känt och hört klappar på axeln samt att dom var inomhus och dotterns långa hår blåste
hennes kompis vart jätteskraj medan dottern visste vaem det var så hon fick ett lugn
nu är det bara jag kvar som vill känna nått helst se nått
katten han sitter och kollar på photot jag har samt jamar och luktar där han avled
menvill inget hellre att jag med får detta jag e öppen annars o ser saker och känner saker hos andra men inte hos mig själv ;(
jag bara undrar en sak till en vän till mig frågade mig om jag rökte och har aldrig i hela mitt liv tagit ett bloss
men min vän sa att när jag pratade med honom så kom det rök ur min mun
vad står det för är det Orber är det min sambo som bara kollar till att det är ok
jag försökte kolla när jag pratade men jag såg inget men vännen skulle phota då försvann det
konstigt tycker jag är det nån som vet ???
mvh