Alternativmässa
Är det någon som vet om det kommer vara någon alternativmässa i höst…kanske tom i stockholms trakten?
Jag var iväg i våras på en och vill gärna komma iväg på en igen snart :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
http://www.harmoniexpo.com/massprogram.htm
Här har du en länk.
Eller: www.newpage.se Gå in på Mässor/Events så kan du läsa där om mässan Place Of Miracles :)

Imorgon kommer listan att fyllas på med alla höstens mässor. Det finns då att läsa här
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#1 Ahhh tack…det var just DEN mässan jag var på i april :o)

#2 Lite för långt bort tyvärr.
#3 Ska ha koll på den tråden :o)

#4 Den mässan i Stockholm är ju så bra =) Det är Sveriges största alternativmässa och man kan hitta allt man söker där. Men man bör nog vara där båda dagarna för att hinna med allt och mässarrangörna gör ett otroligt arbete med att få allt att fungera, vilket inte är lätt!
Den mässan är verkligen värt ett besök 
Elisabeth
#4 Förstod nästan det *ler* Finns massa kul på den mässan så man kan gå om igen för man hinner inte med allt man vill gå på under ett besök + allt kul man kan köpa.

#6 + 7 Den var väldigt bra den mässan. Jag bestämde mig direkt för att dit skulle jag åka igen om den kom tillbaks hit till Stockholm :o)
Jag var där ena dagen bara och jag kan säga att jag var rätt slut när jag kom hem. Det var ju SÅÅÅ mycket att se, köpa och titta på.
Nästa gång ska jag dock ha med mig mer pengar…jag hade "bara" 500 med förra gången och dom pengarna försvann snabbt och jag hade kunnat handla och pröva MYCKET mer :oD

#8 Den mässan är 2 gånger om året, en på våren och en på hösten =)
Elisabeth

#9 Det ska jag lägga på minnet…jag misstänkte nästan att det kunde vara så ;o)
#8 Var där förra hösten å måste hålla med att massa pengar gick åt å hade oxå för lite av den varan med mig för det var så mycket man ville ha *ler* Vet inte om man skulle klara att gå bägge dagarna för jag blev som du helt slut… även i skallen…. satt å körde hem åt helt motsatta hållet å det tog nog säkert en kvart innan jag insåg det, *s*

#11 HAHAHA ja då är man slut om man inte hittar hem :oD
Benen var trötta efter alla 200 varv runt i mässhallarna och skallen var tömd av alla intryck…jag såg ut som en zombi när jag kom hem, som tur var hämtade maken mig så jag slapp köra själv, annars hade jag nog gjort som du :o)

_Hej!
Melissa anordnar mässa sista helgen i sept, 29-30/9. Mässan är i Tumba Folkets hus, mellan Stockholm och Södertälje. Bra kommunikationer. Var där förra och förförra året. En jättehärlig mässa, skön och avslappnad stämning.
Massor med workshops, man får prova på t.ex healing, tarot, frigörande dans mm. Nu vet jag inte vad det blir för program i år men det lär nog bli lika intressant som tidigare. Mediala demonstrationer/seanser också. Utställare och massor med härliga människor._
_
http://www.unityhelamanniskan.se/_
K_an varmt rekommendera denna mässa.
Kram
Anne Mari_

#11# "12# Man blir väldigt öppen när man är på mässor.Alla energier påverkar en så bilkörning är kanske inte så bra om man inte stänger igen, alternativt gör nåt annat innan man sätter sig i bilen.
Tyvärr missar jag Melissas mässa eftersom jag ska vara med på Newpagemässan i Norrköping.
ljus Rose

Tack för tipset AnneMarie och Melissa är ju ett väldigt duktigt Medium oxå!!