Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1634 ggr
molam
3

Lite olika frågor

Det är så att när jag är sjuk får jag en känsla av att nån vakar över mig, och när jag har riktigt hög feber som igår kväll kan jag se en Eller två skepnader…

Jag tror att det är En kvinna för hon är ganska kort och smal med långt hår ser det ut som och hon brukar sitta på sängen och titta på mig och nästan stryka min panna ibland eller det känns som det men hon det ser liksom inte ut som om hon sträcker ut en hand…

Och den andra är en man han är ganska lång och han brukar stå på golvet och kolla runt i rummet och ibland kan man se att han sträcker ut en hand.. men han kommer liksom aldrig till sängen, hundarna brukar sitta framför den manliga skepnaden och bara stirra stirra hela tiden han är där…

Ibland kan man se båda skepnaderna stå i böjen på trappen sen går dom försiktigt upp och ner mellan våningarna…

Nu till mina frågor, bör jag vara orolig? Är det något jag borde göra? Försöker dom berätta något? eller vill dom bara skydda mig och min familj?

KAn även tillägga att mamma har ocå sett en skepnad, men vi beskriver dom olika men hennes skepnad åratar med henne och sa åt henne att inte sätta sig i bilen och åka på bilsemestern hon skulle åka på och ett par dagar senare stod det i tidningen att just den bilen hon skulle åka med hade åkt ner för ett stup eller vad det var och 2 av 4 personer hade dött en hade blivit alvarligt skadat och den fjärde hade blivit förlamad från höften och ned… Detta var dock många år sedan nu.. men jag skulle vilja veta om dom här skepnaderna kan ha något samband?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Lynx1]
2

Jag tror inte du bör vara orolig, har du provat att prata med dem?

molam
2

#1 Har provat med det som jag tror är en kvinna bara sitter still helt orörlig och om jag försöker prata med mannen typ sätter han sig på huk ui höjd med hundarna.

Naznaz
2

Hej molam!🙂

Jag vet inte vad ska  jag säga , men känner du dig trygg då när de är där? Vill du dem hos dig eller tycker du att det är obehagligt?

Får du ofta feber, känner du deras närvaro alltid eller när du är sjuk och orolig?

Jag tycker att de skyddar dig🙂 men det är upp till dig hur du känner.

Kram/ Naz

Kram/Naznaz

molam
0

Jag har ofta hög feber när dom kommer och hälsar på. Jag är inte orolig n'r don är där och inte hundarna heller, men det skulle vara roligt om nån kanske hade en aning om vad ddom vill ^^

J-Artur-K
0

Blev du bättre efter dom var där ? 🙂 Fundera på att det kanske är möjligt att en av dom var din healing vägledare eller något inom det. För du var ju sjuk. o om du blev bättre efter det så är det ju som att dom hjälpte dig genom ge dig healing. Bara en fundering jag tänkte på nu. 🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
0

Men kan ju även vara att dom ville visa att du inte är ensam. som moraliskt stöd kan man säga 🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
0

Genom att bara ge moraliskt stöd så man får positiva energier av det. Blir som en slags healing. Man tar bort gamla energier o får nya genom att man får positiva känslor . då växlar man ut gamla energier o får in positiva som skapar healing i kroppen att förbättra sjukdomen. Positivt tänkande är en slags själv healing. 🙂

Ny dag nya möjligheter

molam
0

Alltså jag blir ju alltid lite bättre dagen efter jag ser dom Men dricker ju alltid tonvis med buljong när jag är sjuk, och hundarna (tre stycken med olika personligheter) brukar inte se dom som ett hot dom brukar sitta, visst en liten bit ifrån det som jag tror är en man och vifta lite, lite på svansen men aldrig skälla som dom alltid brukar göra på skumma saker eller främlingar.

Men när man vaknar på natten och inte kan sova eller bara måste dricka, varför brukar dom då stå still i böjen på trappen eller gå upp och ner för trappen mellan de 2 våningarna? är det någon som har nån anledning varför dom gör så?

J-Artur-K
0

#8 Är ju svårt att säga rätt ut. Utan att ta kontakt med dom. Men kan ju vara att dom vill visa något där uppe om du är där nere. Annars tvärt om. Liksom att dom går upp o ner för väka ditt intresse. Som ex jamen kom då. Vad väntar du på hallo kom med här. Men är ju svårt att säga när man själv inte sett det o kännt känslorna av händelsen. Jag bara spekulerar nu

Ny dag nya möjligheter

molam
0

Tror inte som vill visa nått, eller jag vet inte, men om jag ser dom ikväll ska jag följa med dom ner då?

för jag har testat prata med dom, men får liksom inget svar, jo en gång så rev dom ner tavlan som hänger i trappen på mammas mormor och morfar, men det är all respons jag har fått ''/

J-Artur-K
0

#10 Gör som du tycker blir bra. 🙂 Är ingen vits att jag spekulerar riktigt. Kan ju vara så många olika orsaker. Man måste ju nästan själv ta kontakt med andarna för att kunna säga något mer konkret som är av  värde. Annars blir det ju bara spekulationer. Som exempel var det en man o kvinna o du nämnde att dom rev ner en tavla som var en bild på din mors mormor o morfar. När man hör det så kan man ju tro att det är för att det är dom. Dom verka ju fredliga o artiga o kan rivit ner tavlan för att visa att det är vi. Men i så fall antar jag att du  borde sett att det var dom eller att din mor kunde tänka på att det var dom när du beskrev dom. Så man måste ju ta kontakt med dom i så fall för att få fram vad dom vill o vilka det är. Jag själv har varit med om att en familje medlem som är på andra sidan , flytta fotot på han själv upp o ner för visa att han var där. Han gjorde det flera gånger. Men hoppas du får veta vilka det är o vad dom vill. 🙂

Ny dag nya möjligheter