Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1815 ggr
burnbright
0

Samma dröm!

Är det normalt att drömma en exakt likadan dröm samma datum, varenda år, i HELA ENS LIV? För jag har gjort det, verkligen så längesen jag kan minnas har jag drömt precis samma dröm den 20 juni. Någon som har det som jag eller vet något om detta?

partyprinsesssan
2

jag har drömt många gånger samma dröm och vaknat vid samma "tidpunt" under drömmen en gång om året, men dock ej tänkt på om det är samma datum ,tåls att tänka på …

Fjäril
1

Jag har också drömt samma dröm, om och om igen - under lång tid.

Det jag gör är att försöka lyssna till känslan, i vilket tillstånd jag är (emotionellt) och med det lista ut (eller försöka) hitta något sammanträffande, eller någon symbolik.

Sajtvärd på Övernaturligt

Ljuskristallen
3

Inte samma datum men repriser på drömmar har jag haft genom åren och då tror jag den vill säga oss något undermedvetet och nu tänker jag på dina datum,är det nåt speciellt med just detta datum du kan dra dig till minnes som kan förknippas med din dröm ?

Nånting som ska fram och som rör just det datumet ?

Om du går igenom drömmens förlopp kan du på något vis se en röd tråd som vill tala om något för dig,nåt viktigt tror jag det är eftersom den återkommer och på samma datum.

Normalt är det och att drömma är bara sunt för själen tom våra mardrömmar är sunda.