Rejmyre-marknad
Hej mina vänner…idag tog jag mig en lite utflykt till Rejmyre…där är det marknad..många stånd och knallar..mycket att se…besökte Gamla skolan..där finns affären newpage där man kan köpa allt med stenar böker änglar skivor rökelser…ja det var mycket olika saker…men vet ni vad där träffa jag Cassandra Eason..och Lennart Abrahamsson…sen tog jag mig en privatsittning med Lennart…fick meddelanden från mina…plus att jag fick veta att min guide är en nunna…blev lite fundersam då..har alltid sagt sen jag var barn…att jag ville bli nunna..men det blev ike så..har även förkärlek vad nunnor och kloster och kyrkor är…sen vill jag oxå säga att Lennart Abrahamssom kommer att ha en kurs här i rejmyre.i höst..
jag inhandlade lite saker en Cd…en glasängel med 22 kartats guld..min månadesfärg MARS..(turkos)..sen köpte jag 3 rökelser…för prov av doft bara..fanns att köpa kartonger med många i…sen ett magiljus…sen fick jag en tidning med mycket interesanta saker o läsning…här kommer en bild på vad jag inhandlade..kram på er i solen.

Vilken fin ängel du köpt tror den passar dig precis. Låter som du haft en bra dag 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Låter som att du har haft en trevlig dag på marknaden 
Det är en sån ängel jag har som första pris i sommartävlingen, den är av glas och det är 22 karats guld vid kanterna 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus