Chi-Boll Healing
Jag har testad en ny metod av healing. Som heter Chi-boll
Jag fick veta om den här metoden igår. Så jag är en nybörjare helt o hållet med den här metoden. Men tycker den är mycket intressant som vill öva mera på den metoden.
Det handlar om att man skapar en energie boll och väljer själv vilka energier som ska vara i bollen. Som man skapar mellan sina händer. Personen som ska få energie bollen. Väljer själv när den vill ha den. Så personen behöver inte ta emott den samma dag. H¤n väljer själv när det passar att ta emot den.
Men personen ska självklart göra det vid ett tillfäle när h¤n är tillbaka lutat elleer ligger ner. 🙂
Jag testa själv igår och fick bra respons. Så skulle vilja tränna mera på detta 🙂
Här kan ni skriva om ni är villiga att vara testpersoner som jag kan öva på mera 🙂
Det jag kräver är respons så klart. När det är att jag ska öva detta 🙂
Här är en sida som berättar lite gran om det 🙂
Ny dag nya möjligheter
Ja tack, det funkade ju bra sist så jag vill ha mer. Jag behöver verkligen healing efter många års sjukdom. Jag tar emot allt jag kan få :-) mvh
☮ and ❤ among each other ✿
Så kul 🙂 jag hittade samma sida för ett tag sedan 👍
Tränar du fortfarande? så kan du skicka till mig 🙂
Öva på mig!😃
TACK🌺
#2 Bettanbop finns en Chi-boll för dig att ta ner. Den är öppen att ta ner till 1 Juli sedan upplöses den i universum.
Sitt ner eller gärna ligg ner. Sedan tänker du eller säger du.
Jag tar ner dig Chi-Boll skapad av Joakim.
Då tar du ner den o får healing. Men sitt eller ligg ner. Du kan ju gärna ha ett vatten glas som du kan dricka efteråt. Vet inte exakt hur länge healingen blir. Men 10-15 minuter om jag ska spekulera.🙂
Du får ju gärna ge respons efteråt.
#3 Jag skriver här när jag gjort en till dig 🙂
Ny dag nya möjligheter
Tack Joakim 🙂 du får respons när jag har tagit ner den 👍