Njutningsfull musik!
Vilken musik är er favorit och varför? :-)
Jag älskar dubstep för att då låter jag mig själv släppa fri all fantasi och tankar jag har hållit inne under dagen, en slags release kan man säga! :-D När jag lyssnar på denna frihetens musik så flödar energin, fantasin och livskraften! Det gäller förstås att hitta rätt låt med rätt harmoni, rytm och melodi.
Ni då? ^^
Gillar Green Day, de har bra låtar helt enkelt, älskar budskapen i vissa av dem 🙂
Tycker om How To Be A Heartbreaker också, den har lite "girlpower" i sig… Hehe ^^
Jag lyssnar på allt möjligt. Det beror vilket humör jag är på :) Ofta lyssnar jag på låtar som jag har positiva minnen med. Som påminner mig om vissa platser eller bra känslor jag hade i den perioden jag först lyssnade på låten. :)
Never undervalue who you are and what you're capable of...
Tack alla för att ni delar med er! :-D Ja egentligen gillar jag all sorters musik, bara den är bra! xD
#1 yay!
#2 Ganska mycket samma här! :-D Älskar också keltisk musik! Brukar ofta lyssna till den! :-)
#3 Ja men visst är det så! Ibland hittar jag låtar som jag tycker är bra även fast jag inte annars gillar den sortens musik. Så ja det är väldigt blandat :). Ibland vill jag lyssna på tex Eminem, Swedish house mafia och ibland känns det helt rätt med lite hederlig Ted Gärdestad. :) Allt funkar
Jag älskar progressiv trance! Och all annan trance med. Hiphop, rock, pop, oldies, punk, Dubstep med mera :)
☮ and ❤ among each other ✿
Jag är glad just nu! ^^ 😃
#6 härligt! 😃
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gillar också Green Day!! Men också James Blunt och Nordman. De två första för deras texter som tilltalar och berör (mig). Nordman för att jag tycker om etno pop och blir så glad och upprymd av deras musik. Tycker också att det beror på humöret. Just nu är det mycket James Blunt. Har lyssnat på No tears i två veckor nu och kan inte sluta 😃Så underbar text❤️
Så här kommer den..
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
#8 Älskar den! :-D *lägger till min musik-spellista*
#9 Vad bra!🙂Tack för att du startade tråden! Man blir ju gladare bara av att prata om sin favorit musik.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
#10 Idag vet jag att jag kan gå och lägga mig med gott humör! God natt, alla glada och fina människor! Dröm gyllene drömmar! :-D Kom ihåg att ni alla är bäst!
Nätradio som jag somnar till varje kväll och som jag även mediterar till =)
jag ÄLSKAR romsk folkmusik!!!! det går verkligen genom hela min kropp! och mitt absoluta favoritband är gogol bordello. "gypsy punk" kallar dom själva genren. :)
utöver det så har jag ett par kärlekar just nu som går varmt i högtalarna. viktor klimenko och cacka israelsson! jämnåriga skulle antagligen tycka att jag är dum i huvudet men eftersom jag inte har några vänner så slipper jag grubbla på det :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
<3
☮ and ❤ among each other ✿