Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1434 ggr
EwaKristina
0

Varning!!

En  varning utfärdas ang.en kvinna som kallar sig medium,som finns runt ikring mina hem-trakter(Södra Dalarna).Fick än en gång ett ledsamt samtal ang.henne.Denna kvinna sysslar INTE med Mentalt Mediumskap,dvs ingen som helst bevisbild av Andevärlden!

Denna kvinna berättar bl.a om dina vänners kommande sjukdomar/bortgång,när de ska dö,år,månad dag….Den info du vill ha,den lämnar hon ut,vare sej den gäller dej själv eller tredje person!!Har ni funderingar på att gå till någon i Södra Dalarna för att ev spå er,hör av er via pm,så ni eller era vänner, INTE bokar tid hos denna kvinna./Ewa

Helleh
0

Trist med sånna människor, som förstör för riktiga medium & som lurar människor som vänt sig till dom av olika anledningar…

Elisabeth-J
0

#1 Det värsta är att dom får människor att må dåligt istället. Det är så många som har blivit lurade som har gått ner sig totalt av allt skrämmande dom har fått höra av dessa skojare.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Stravaganza
0

Vad gör hon? Hur vet ni att hon är ''falsk''?

Elisabeth-J
0

Bland annat detta som finns att läsa överst vilket är en liten del av det hon gör.

Denna kvinna berättar bl.a om dina vänners kommande sjukdomar/bortgång,när de ska dö,år,månad dag….Den info du vill ha,den lämnar hon ut,vare sej den gäller dej själv eller tredje person

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MariaJ
0

Jag blir både ledsen och chockad över hur någon kan göra såhär. Att det finns de som kan kliva in i rollen som medium, och inte veta hur man ska bemöta och leverera budskap. Att såra och förstöra en människa på detta sättet är ju fruktansvärt. Det är just därför det är bra med en lista på rekommenderad medium här på sidan, så kan liknande fall undvikas. Jag önskar nu de som råkat ut för henne, får den hjälp och det stöd som de behöver.Skrattande

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör