Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 640 ggr
Elisabeth-J
0

Olycka/Healing

Åter igen har jag fått föraning om att något ska hända, jag har bl.a hört ambulanser i två dagar och jag har känt att någon kommer att dö. Jag har varit så orolig för vad som ska hända och vem.

Ikväll inträffade det en olycka här där en ung man dog och flera är skadade och jag ber alla som vill att skicka tankar och healing till dom drabbade och deras anhöriga. En av våra medlemmar Junetta har en släkting som var med som nu kämpar för sitt liv, så hon bad mig att be er alla om hjälp. 

Varma kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Åh,vad ledsamt att höra.GråterSjälvklart ställer jag upp med healing till de inblandade.

MariaJ
0

Naturligtvis så är jag med på detta.Gråter 

Jag skickar ljus och kärlek till alla som är inblandade i olyckan!!

Kram Maria:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

molly57
0

Naturligtvis skickar jag healing till alla som är inblandad i olyckan och deras nära och kära.Sänder även ljus till den unga man,som miste livet.så att han hittar ljuset.Sänder en extra tanke till Junetta

Kram//Molly

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ljus o värme till dom anhöriga och dom som kämpar för sitt liv…kram

anitha
0

Jag vill också skicka ljus och kärlek till alla inblandade!

junetta
0

Ett stort Tack till er alla som engagerar er i detta. Man riktigt känner hur värmen strömmer runt inläggen.

Tyvärr så har jag inte hört någon ny information om hur natten förlöpt, men man hoppas och tror på det bästa.

Jag själv är inte släkt med tjejen ifråga, men hon är min mans kusinbarn. Och förresten så har det ingen betydelse om vi är släkt eller inte. Det är lika tragiskt iallafall!

En stor varm KRAM till er alla. Var rädd om varandra!

zeretki
0

Jag beklagar och sänder mina varmaste tankar. *kram*

MariaJ
0

#6 Kära junetta…. Det är väldigt jobbigt när det händer olyckor eller tragedier, och naturligtvis så vill man som medmänniska hjälpa till. Jag önskar allt gott och ger gärna av både kärlek, styrka och ljus till er alla..Skrattande

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Agneta_w
0

suck det verkar inte ta slut på allt elende,vi har haft 5 st döda sen valborg här och bra unga personer.OM  det är någon tröst så har jag fått genom budskap att det ingår i vår utbildning och lära i livet. Men går inte in på det nu  en annan gång kanske för jag har en begravning framför mig och mycket som skall ordnas till den.

Jag tänder ett ljus och skickar kraft och healing till dom alla,vet själv hur skönt det är när man känner stöd från andra utan det har jag nog inte orkat igenom allt som hänt.

Mitt hjärta är med dom drabbade.

Tara
0

Sänder ljus och kärlek, mina tankar finns hos de anhöriga i denna svåra stund/kram

auhelhetsterapi
0

Sänder ljus & kraft från mitt hjärta till alla anhöriga/Anna

skruttan31
0

sänder även jag tankar till dom ,,

Elisabeth-J
0

Jag är så tacksam för alla som hjälper till här! Hela dagen har jag engagerats i olyckan. En av dom drabbade har tagit kontakt med mig, imorse när jag vaknade hör jag ett namn och fick en massa konstiga och obehagliga känslor. Det här följde mig hela dagen, till slut ringde jag och kollade om någon av dom heter så och det är en av dom skadade som heter så men jag har inte ännu i skrivade stund fått besked om h*n lever eller inte. Den här dagen har varit hemskt jobbig och är fortfarande, dom skadade är det fortfarande kritiskt för och jag tror och hoppas av hela mitt hjärta att av det lilla vi alla medmänniskor kan ge kan lindra i alla känslor, sår och sorg för alla inblandade och berörda.

Elisabeth 

Tina-O
0

Mycket tragiskt det som har hänt. Jag sänder också tankar.

Det måste vara jättejobbigt för dig Elisabeth att få såna varsel.

Elisabeth-J
0

#14 Det är jättejobbigt både att få varsel och när dom söker min kontakt med alla dessa känslor just nu. Allt har en mening men man ställer sig ändå frågan, vad är meningen?! Jag har svaren men kan ändå inte låta bli, man har lust att bara skrika den frågan rakt ut. I såna här situationer så är man ena stunden i det andliga tänkandet och nästa stund i det mänskliga tänkandet, man brottas med sitt jordiska jag och sitt andliga jag. Så ska det också vara tror jag för att allt ska få ha en bra balans ändå. Här hemma står sju ljus och brinner just nu, ett för personen som omkom, två för dom skadade och två för dom andra som klarade sig fysiskt men som jag vet mår fruktansvärt dåligt psykiskt just nu. Den ena som körde har förlorat sin pojkvän, jag kan bara föreställa mig allt hon går igenom nu. Dom sista två ljusen är tända för alla anhöriga, vänner och berörda medmänniskor.

Elisabeth 

molly57
0

Du har ett hjärta av guld Elisabeth.Förstår att du har det jobbigt med alla varsel. Och de känslor som de' väcker.Sänder även dig healing så att du orkar med!!

Kram//molly

Elisabeth-J
0

#16 Tack molly!

Varma kramar / Elisabeth

Elisabeth 

mamma_neo
0

Jag sänder ljus och kärlek ….

Du e enorm Elisabeht…Du har ett hjärta av guld…Kram//Åse..

junetta
0

Tänk vad underbart med er alla vänliga "vänner" som skickat så mycket kärlek och värme till ALLA som varit och är inblandade i denna fruktansvärda olycka. Tack till ER alla.

Många kramar till Er alla från mig. /Junetta

Ps Ett litet speciellt tack till Elisabeth för all kontakt. Ds

junetta
0

Jag vill bara tala om att den svårt skadade tösen är på bättringsvägen. Hon har fått varit upp på benen en liten stund idag.  Jag är så tacksam för all värme och omtanke som ni skickat till dom inblandade, under dom här dagarna.

Kram Junetta

EwaKristina
0

Det var glädjande att höra!!Glad

Bybo
0

Ah!! Va skönt!!!!!

MariaJ
0

Underbart att höra.. Det glädjer mig verkligen Skrattande Kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

Vibeka
0

Sänder mina tankar och massor med ljus….

glädjande att hon är bättre :)

Kram carina