Sant eller inte?
Det hände en ganska läsktig sak när jag var yngre som har följt mig under hela min uppväxt. Jag tror jag var i ungefär 5-6 års åldern när det hände. Jag låg inne hos mina föräldrar och kunde inte sova, jag låg och vände och vred på mig i vad som kändes som flera timmar.. Plötsligt så fick jag syn på två svarta skuggor som "svävade" ovanför mina fötter. De pratade med mig och hotade med att skada mig. Jag blev rädd och bad dem att låta mig vara. Jag kommer ihåg att de hånskrattade men efter vad som kändes som flera timmars rädsla försvann dem.
Nu i efterhand har jag funderat på om det hände på riktigt eller om det bara var en inbillning eller en dröm.. Jag har ju hört talas om att det finns "Onda andar".. Men finns det? Jag är en såndär skeptiker som tror ibland och ibland inte… men jag är ändå öppen till andra ideer och respecterar andras ideer.. så min fråga är vad tror ni det var?
Puffar upp så fler ser inlägget…
Inlägg #2 borttaget.
Ur våra skrivregler:
- Inget prat om onda andar, demoner eller liknande är tillåtet. Hit kommer många barn och ungdomar och läser, vi vill inte skrämma upp någon
Sajtvärd på Övernaturligt
jag tror att det var låga energier som försökte få ditt energiflöde att utsöndra rädsla för låga energier trivs i rädsla , jag har själv haft snarlika upplevelser , å har nu i äldre ålder o samt att jag blivit medial fått förmågan att skrämma bort de låga energierna , jag ahr själv haft en låg energi som följt mig hela mitt liv nästan , den kommer lite då och då nu med men jag är inte rädd längre , jag kämpar bara tills den försvinner elr så kallar jag på hjälp ibland från andra sidan när ja behöver. men när jag avr i 5 års åldern hade jag en väldigt snarlik upplevelse som du just skrev om och har hela mitt liv undra vad det var för något men nu när jag är mer erfaren vet jag att det är låga energier o dem ska du försöka att inte vara rädd för sen ska du ge dig på dem då blir dem rädda o sticker, men om man har otur som mig kan dom komma tbx men aj ahr lärt mig hantera dem nu. men jag är fortfarande väldigt fundersam varför en och samma alltid kommer tillbaka till mig och är obehaglig.