Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mytologinaturväsenskrock
Läst 1499 ggr
TheWhiteWolf
1

Bigfoot/Sasquatch

Vad tror ni om den så kallade Bigfoot? Tror ni att han existerar eller bara är en myt? Själv tror jag mycket på Bigfoot och har gjort det i flera år,men känns lite konstigt att ingen hittat någon död och att en sådant stort "djur" är så passt skyggt att inte många har sett den.

Men i alla fall,vad tror ni?

J-Artur-K
0

Det är vell dom som påstår ha sett han när dom har klättrat i berg o varit i fjäll i sådana saker om jag inte har fel. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Fjäril
1

Sajtvärd på Övernaturligt

yamher
0

med tanke på upplevelserna så talar det för att det skulle kunna finnas. Om man förutsätter att dessa fotavtryck är äkta och utav dem så finns det också bevis mer än bara i aktagelser. Men varför har man inte hittat mer ifrån dem?

Men o andra sidan de indiska elefanterna kan ju försvinna bara någon meter in i djungeln så why not dessa "djuren"?

Intressant att de finns lite över hela världen och inte enbart i USA. Den enda världsdelen som inte tycks ha några bortsett från Antarktis är Europa. Fast vi har inga stora skogar kvar och en lång bebyggelsekontinuitet i stort sett hela Europa.

Alis volat propriis Oskyldig

[Blodpudding]
1

Norrland? Tycker du det är helt bebyggt?

yamher
1

Jag skrev i stort sett. Men jämfört med staten Washington tex så ja. Eller de vidsträckta markerna i Ryssland som har mer orörd mark.

Om de finns, och de skulle ha funnits i Europa (som även Norrland tillhör) så skulle vi ha liknande i aktagelser eller lika många som Nordamerika mfl.

Cazzos
0

Jag håller med #3.

Stora elefanter kan komma ut från det blå nästan, så varför skulle inte Bigfoot kunna göra det 👍

Jag tror inte på Bigfoot så, men om Bigfoot fanns så tror jag att man skulle behöva bli en av skogens invånare för att stöta på detta djur, då de är nog lika snabbt att försvinna som en elefant i Afrika/Asien.

yamher
0

Skulle vara intressant om dessa grupper som söker efter big foot (som det gänget som har sin egen serie), att faktiskt spendera mer tid och studera terrängen. Ha kameror som tar foton o liknande.