Änglakontakt
Jag har själv nu kommit in i en änglafas, där jag känner en stark närvaro av änglarnas kraft. Ofta då jag mediterar så kommer jag i kontakt med dem. Det är en underbar upplevelse att vara i deras dimenssion och känna deras närvaro. Jag har väl alltid kunnat se dem, men kontakten som jag känner nu, är mycket starkare.
Är det fler här inne som har kontakt med änglar ? Vore roligt att höra era upplevelser eller erfarenheter om änglakontakten.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Jag har kontakt med en ängel väldigt ofta i vissa perioder. Tror att det beror på att jag just då behöver den.
Jag "ser" den nog inte heller, men det är en värme, ett lugn och ett ljus som är extra kraftfullt. Mycket under Meditation, men även när jag bara sitter eller ligger och kopplar av.

Drömde eller jag nickade till en stund,såg en otroligt vacker ängel med ljust lockigt hår ,hon var liten mera kerubaktig,sänka sig ner mot mig ,log o kysste mig på kinden,jag frågade :Vem är du?Hon svarade:Jag är din ofödda syster,sen flög hon upp mot en mörkblå rymd.Har funderat på vad on menade,någon som aldrig blev född eller någon i ett annat liv eller vad? V.H Tinkerbell

#2 tinkerbell
Mina tankar om vem det var som kom till dig är att jag tror det var din tvillingsjäl. Din själssyster som valt att stanna kvar där uppe. Vi har alla en tvillingsjäl på andra sidan som följer oss. Det finns många som säger att de har hittat sin tvillingsjäl på jorden, men det tror inte jag. Däremot så kan man möta en person som det stämmer 100% med, men då tror jag att man kommer från samma själsfamilj istället.
Detta är mina tankar om ditt möte med din ängel.
Hur upplede du själv det ? Jag har haft kontakt med 3 st samtidigt då jag mediterade. Jag kände hur 3 st änglar bara gled ner nere vid mina fötter då jag låg i sängen. Ner vid sänggaveln. En av dem är en man och och 2 kvinnor. Det var en fantastisk upplevelse. När jag kände deras närvaro så blev jag så påverkad av dem av glädje att jag började gråta. Jag kände hur dom lyfte upp mig och snurrade mig motsols i luften…och då började tårarna bara stömma ut. Dom sa till mig att jag inte skulle bära de blockeringarna längre, utan renas från dom. Jag vet inte vad dom löste upp, men efteråt kände jag mig så otroligt lätt. Som om jag gått ner flera kilo…hahah
Detta var en upplevelse som jag har med mig alltid, då den var enormt kraftfull.
vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Jag tyckte att det var en stor ära tt få besök av henne,samtidigt log hon som om hon ville tala om för mig att inte ta allt så allvarligt att hon finns någonstans för mig.V.H.Tinkerbell

3#MariaJ Hej!
Jag ser skyddsänglar..även min egen i blått/vitt sken/ljus…helt underbart…hör även de viska mitt namn i harmoniskt ton…helt underbart!
Brukar be dem om hjälp, antingen åt mej själv eller åt andra. För min egen blick ser de ljusa ut med vingar, det är då de visar sej för att man ska kunna känna igen dem tror jag. Annars är de bara som starka ljus.
Känner mej trygg av att de finns där:)

Läste på Expressens hemsida nu att den norska prinsessan ska starta en skola å lära ut Änglakontakt……

Om man får obehag det vet jag att det kan vara ett"ont" väsen eller ängel…
En min vänninas barn var typ3-4år och kunde tala…de åkte flygplan…han kollade ut genom fösnstret…sen säger han: mamma, nu är vi här där änglarna bor…jag ser massa änglar som vinkar till mig!
Det är sant att barn ser mer än vad vi vuxna…