Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1606 ggr
annajohannan
0

Övning

Tänkte att det skulle vara roligt att testa på detta med att göra en övning med alternativ. (lite för att lära mig funktioner på den här sidan också) :)

Så! vad är det för motiv jag har på handleden?

Zofia89
0

Vilket svar är rätt? Jag skulle valt ros men sånt alternativ fanns inte så det blev fyrklöver =)

[Amadina]
0

Jag velade lite mellan fågel och peace-tecken. ^^

Marr
0

Tassavtryck

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amandla
0

Tassavtryck tror jag också. Väntar också på rätt svar! 😉

Ska leta reda på tråden som beskriver hur man gör såna här övningar 😉

Marr
0

Ja Amandla Tack! Jag har inte satt mig in i hur man gör dessa. Vore jättebra!🌺

Amandla
1

Den ligger på förstasidan nu. Man kan bokmärka trådar som man tycker är bra, klicka på "bokmärk" i översta inlägget. Då hittar man dem snabbt och enkelt under "mina bokmärken" i kategorilistan 🙂

Fjäril
0

Jag valde också Tassavtryck 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

[GunillaF]
0

Konstigt att rätt svar inte är markerat….

Mustasch tror jag iaf.

annajohannan
2

Oj jag missade att markera rätt svar!

Rätt svar är mustasch, men de som gissat fågel har lite rätt ändå då många tycker att det ser ut som just en fågel!

Marr
1

Oj det hade jag aldrig kunnat tänka mig, va käckt!😃

Bra inkänt Gunilla Grattis! 🏆

[GunillaF]
1

Yes… 😃 Tack Marr!

imke
2

Wiiii jag hade rätt :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Marr
1

Grattis till dig med Imke! 🙂

annajohannan
1

grattis till er! :D

Fjäril
1

Grattis Gunilla och Imke! 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

annajohannan
1

kanske det någon som kan gissa vad det är jag har på handen också när vi ändå är igång? alltså tatueringsmässigt och inte i smycken. ;) så himla spännande detta! ni är spännande allihopa!

Indiania
1

Ett litet hjärta!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Älvan
1

Jag såg ett hjärta. (på din första övning, men det var inte rätt) Då tror jag hjärtat satt på något annat ställe!❤️

annajohannan
1

jag har faktiskt tre luffarprickar på handen. men nu när jag läste era svar så tittade jag lite noggrannare på prickarna och jag skulle ju faktiskt kunna göra ett hjärta genom att dra linjer mellan punkterna… hm. nu kanske jag överanalyserar det, men luffarprickarna är som en slags… inte hyllning, men liknande, till min pappa. jag var alltid så fascinerad av hans luffarprickar som barn. jag har inte särskilt god kontakt med honom pga hur han behandlat mig alla dessa år.. men innerst inne kanske man ändå bär en kärlek till sina föräldrar och att det är därför ni ser hjärtan? :D som sagt kanske jag överanalyserar…men det fick mig iallafall att fundera lite.

tack för att ni är med och svarar iallafall! roligt tycker jag!

Älvan
1

#annajohannan

det var snällt att du överanalyserade det hela till förmån för oss som gissade hjärta! ❤️

När jag hade skrivit min gissning tänkte jag just på tre luffarprickar! Men du behöver inte tro på mig eftersom du redan avslöjat svaret.😂

Jag känner av din kärlek till din pappa i allafall! Jag tror precis som du att man alltid älskar sina föräldrar och bär dem i sitt hjärta och att kärleken kan sitta så långt inne eller är så täckt av negativa känslor till sin förälder att man ibland inte ens känner kärleken. Man känner alltid båda känslorna samtidigt. Ibland är solen framför molnen och ibland är solen bakom molnen och det är helt ok.☀️❤️ 

Jag har samma ambivalenta känslor mot mina föräldrar. Man har rätt att älska sina föräldrar utan att för den skull ha accepterat allt de gjort/inte har gjort!❤️❤️❤️