Healing 28/5
Jag har märkt av när jag ska ge healing till en person så behöver inte vara delaktig alls vid tillfället. Det är ju inte så konstigt egentligen när det inte är jag själv som ger healingen. Det är ju den andliga hjälpen man har.
Jag upptäkte det för ett tag sedan av rent samman träffande när jag hade haft mycket o göra så jag glömde bort att jag skulle ge healing till en person. Men jag hade fått ett meddelande där personen tackade för healingen o att problemet hade förvunnit som hon hade. En annan gång hade jag lyckats somnat så jag missade healingen men även då fick personen healing. Är även nu testat om det går när man bestämt innan att man själv inte ska vara delaktigt. Vi kom överens om en tid en person skulle få healing och att jag själv inte skulle vara delaktig under tiden (Jag såg tv under tiden) . Jag bad min healing vägledare o dom som hjälper mig att ge personen healing med början vid 23.00 o personen fick healing som började 23.00 så det fungerade. Jag själv kunde göra något helt annat. Jag behövde bara be dom om hjälp o säga klockslaget healingen skulle starta sedan behövde inte jag göra något mer. Men jag tacka dom så klart för hjälpen det är viktigt 🙂
Så tänkte kolla här om någon vill ställa upp på ett till försök med det. För jag tycker detta är väldigt intressant att jag inte behöver vara delaktig.
I så fall blir det den första som skriver här och skriv vilken tid du vill ha healingen ikväll. För spelar ingen roll för mig när jag ändå inte behöver göra något. Jag ber dom om hjälp o säger tiden healingen ska starta 🙂
Ligg ner under healingen och ha gärna ett glas vatten som du kan dricka efteråt🙂
Ny dag nya möjligheter
Jag vill gärna ha ikväll. Skickar dig ett PM!
Tack goaste! 🌺
Jag skulle också jättegärna ställa upp om du behöver en till ^^
#0 I och med att du och en annan person kommer överens om healing vid ett visst klockslag så "vet/hör" ditt healinteam det. Självklart sänder de iväg de helande energierna kl 23.oo om det är det som är bestämt, vare sig du är vaken och är kanal eller inte. Skillnaden är bara den att du inte är kanal för den, den går direkt till mottagaren men mer "utspridd" då. Effekten av samlad enerig genom dig som kanal, uteblir. Energi kommer till klienten men i mer "spridd" form och får inte samma effekt som om du skulle ha varit vaken, medveten och kanal för den.
Ungefär jämförbart med att du spiller vatten ur en spann - det blir en bred "stråle", eller om du spiller vatten genom en tratt - du får en samlad stråle och det är en sån samlad stråle du får av energi när du är (vaken) och medveten som kanal för de helande energierna.
OT (Jag kan förstå dem som säger att det är illa att ta betalt för healing om de tror att alla som är healers ligger och sover eller gör något annat än att vara kanal under tiden som är bestämd.
Det är tiden för en healing som man tar betalt för och inte själva healingen. Så jag hoppas att du inte tar betalt för healingar när du råkat "försova" dig)
#0 Måste göra ett tillägg:
Hur kan man öht jämföra så man vet om healingen märks om de du får som ställer upp i den här tråden, får healing eller inte bara för att du inte är kanal vid tillfället? Det är inte alltid en healing genom en kanal märks, andra gånger kan den märkas väldigt mycket. Så enligt min mening går det inte att göra ett sånt här test tillförlitligt.
#3 Ja exakt vad det jag menade med att det inte är så konstigt att man kan sova men att effekten kanske inte blir lika bra. 👍
Ja har aldrig tagit betalt för något jag har gjort o om man sover tar man ju absolut inte betalt för det 🙂
#4 Jag har get över 100 healingar o kan bara minas 1 gång när en person inte kände av det under healingen men den personen var även en person som var skeptiskt till healing. Men dan efter så märktes det att det hade hjälpt.
Är nyfiken på veta hur mycket det kan hjälpa personen som får healing på detta sätt. Men man tar ju aldrig betalt om man gör på detta sätt om man tar betalt för det man gör i framtiden. Men om det fungerar bra kan man hjälpa fler människor genom att man själv kan göra annat. Man utvecklas ju genom att testa nya saker o så.
Ny dag nya möjligheter
#5 Håller med dig om att man utvecklas genom att prova på andra saker, tillvägagångssätt osv, men vad jag menar är att du aldrig kan veta hur healingen skulle ha "tagit" om du gjort på "det vanliga" sättet med just den personen. Alltså om du suttit som kanal just då.
#6 Ja du menar så 🙂 Ja det kan man inte veta med säkerhet. Jag tänkte mer på jämnförelser när man gjort flera gånger. Om man kan se stora skilnader eller inte men man kan ändå inte veta säkert men är intressant att se.
Ny dag nya möjligheter
😉Precis.
Men jag föredrar att vara närvarande som kanal de tider jag kommit överens med människor om.🙂
#8 Ja det föredrar man , är mer att man vill prova o se. Är ju alltid kul att utforska tycker jag. Sedan har det hänt att någon behöver healing men att man inte kan ge. Är lite därför jag vill kolla detta. Om man inte är närvarande säger man ju det 🙂
Ny dag nya möjligheter
Healingen har blivit gjorde så denna tråd kan tas bort
Ny dag nya möjligheter
Tråden är låst.
Sajtvärd på Övernaturligt