Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 617 ggr
molly57
0

Mörkret!

Är det bara jag som älskar när mörkret börjar åter vända??

Jag älskar att tända levade ljus,det är så vackert.Jag kan sitta i timmar och bara se in i lågan.Men jag kanske är lite knäppFundersam (mest troligt) Kul och höra vad ni tycker…Visst älskar jag våra vackra ljusa sommar nätter också.

Kram//molly

dilba
0

Jag tycker om att tända ljus i sommarnatten också…

SEViking
0

Jag vet inte hur det ska gå när mörkret blir längre, min solcell börjar ladda batterierna kl 2-3. Tänk om datorn å TV'n lägger av, ve å fasa. :)

Men å andra sidan så känns det på nåt sätt bättre å ha en utesittarnatt på min kulle när det är mörkt. Så vi välkomnar mörkret.

SEV

lightseeker
0

hösten är absolut min favvo-årstid, mörkret kommer, man kan tända levande ljus men bäst av allt titta in i en öppen eld. man kan mysa med tjocka tröjor, tofflor, hett the, sticka någonting, mysa inomhus när regnet piskar och höstvindarna viner eller ta en lång promenad i den friska, kalla höstluften och insupa alla dofter från markerna och låta ögonen vila på de vackra nyanserna som alla vissnande löv intar. jo, det är en årstid som jag längtar efter, precis som alla andra verkar längta efter sommaren. där har vi någonting gemensamt molly

Vibeka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är ljuvligt!!! tända ljus en gosig filt och bara lugnet infinner sig Glad

Ljus Carina

drutten53
0

hej o godmorgon..jodå här finns en till som älskar mörker…ytters sällan har jag lampor tända här hemma…tända ljus..eller någon svag lampa tänd..då blir det den röda glödlampan…folk tror att jag aldrig är hemma om kvällarna..för det är så nersläckt o mörkt hos mig…men jag BARA älskar detta..kram

CarolineO
0

O, ja!! Jag e en riktig "Ljusoman"!! Har alltid fullt med ljus tända hemma.

skruttan31
0

jag håller oxå med,,  mitt kök o mitt vardags rum är inrett med levande ljus,,  har väldigt få lampor på dom ställena,,

anitha
0

Mörkret är min vän. Det har omfamnat mig när jag mått dåligt. Jag har kunnat gömma mig i det och hittat min styrka. Ofta har jag gått på vägar utan gatlampor när jag mått riktigt dåligt. Tända ljus med fladdrande lågor är också underbart. Men det betyder inte att jag inte älskar sommaren också. Glad

Elisabeth-J
0

Jag gillar att ha många ljus tända när det är mörkt men jag älskar också sommaren och ljuset =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus