Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 5563 ggr
Rocktjejen
0

Döda fåglar

Hur tyder man denna dröm? eftersom den återkommer så har jag inte förstått den.

Jag drömmer om att jag finner döda undulater i en bur.antingen äger jag dom själv eller så gör någon annan det..

Det är många undulater i en liten bur några ligger döda på burens botten ..och dom andra är levande men har ingen mat eller vatten.

Jag kan bara inte förstå innebörden av detta..står man sig själv för nära tro?

zeretki
0

HUr känner du inför undulater? Vad betyder just dom fåglarna för dig? Hur känns det i drömmen?

Rocktjejen
0

Hej!

Jag har själv ägt undulater förr om åren och älskar dom verkligen. I drömmen blir jag mycket ledsen och förskräckt över att finna dom i detta tillstånd och hur jag har kunnat glömma att ge dom både mat o vatten.. Vet inte vad just dom fåglarna betyder för mig..Inte såhär nu efteråt…

Jag har föröskt o tolkat själv..men det stämde inte..i och med att drömmen kom åter..Och vad jag har läst så återkommer drömmarna om man inte har förstått innebörden utav dom..

Vänligen  Eva

CarolineO
0

Det är inte så att du har barn som du känner att du inte ägnat dig tillräckligt åt? Eller en vän eller så…

zeretki
0

#2 Du har ansvar för undulaterna i drömmen men glömmer att ge dom vatten och mat, och sen dör dom på grund av att du brister i ditt ansvar.

Det kanske handlar om ansvar och hur du känner dig osäker på om du klarar av det ibland? En viss maktlöshet?

Rocktjejen
0

Hej igen!

Tack så hjärtligt för era svar..Ska fundera vidare på det ni skrivit..

Vänligen Eva

[Hellas]
0

Jag är inne på ovanståendes tema och jag undrar lite över om du har kommande planer?
Står du inför ett val som du är rädd för att satsa på?

Jag får en känsla av att du just nu har möjlighet till att uttöka ditt ansvar kanske privat eller arbetsmässigt, men du är orolig över hur du ska kunna klara av det hela.
Du kanske har en hel del att klara av idag, finns det utrymme för mer?

Kram
Hellas

Tankensmakt
0

Kisses

Drömmarna kanske står för att du ska göra plats för utveckling i ditt liv. En fågel i bur kan symbolisera en upplevelse av att ha förlorat friheten, Vill du pröva dina vingar?

Hälsningar Tankensmakt       

Rocktjejen
0

Ojojj!!

Där fick jag lite mer o tänka över..super tack för all eran respons utav min dröm..=)

Vänligen Eva