frågor och funderingar
Hej! Jag är 15 år gammal och har förmågor att kommunicera och se saker som andra inte kan. Jag ser saker varenda dag, saker jag inte vill se men jag ser dem ändå. Det är jobbigt men jag försöker lära mej. Min kära morfar gick bort för ett tag sen och han är definitivt kvar. Jag har vaknat flera gånger av att han har suttit på min säng. Genom att jag sitter och koncentrerar mej kan jag också få bort eller locka till mej andliga individer, men detta är mycket jobbigt för mej.. Till saken, jag kan aldrig riktigt kontrollera mina förmågor och stänga ute det andliga ett tag. Min bror kan det, men han känner mer på sej saker. Jag har gjort lite efterforskning och det är bara kvinnor som har haft denhär "gåvan". Finns der något samband? Mamma har berättat att dessa förmågor utvecklas och blir lättare att förstå ju äldre man blir. Är det så? Kram
Oj… Är detta på riktigt? Jag har aldrig trott på andar… 😮
#1 haha yes, har med hjälp av detta också blivit varnad av olika saker som har gjort att jag har gjort ett livsviktigt val osv :-)
Va roligt! Men samtidigt jobbigt för dig att inte kunna stänga ute dina egenskaper.
Det finns många bra alternativ till hur man kan göra inne i hjälptrådarna 🙂
Ett enkelt exempel är att du har keps på dig eller en hjälm av något slag, testa iaf när du ska sova och hör av dig igen när du gjort det. Så kan jag försöka hjälpa dig sen att komma fram till en daglig lösning med 🙂
Kram
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
#3 jag provar inatt! Tack för tipset!