Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 950 ggr
Jimmy-Ottossn
0

Min nya bebis 15 mån!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag adopterade jag och min sambo/särbo en liten tjej på 15mån, helt underbar tjej! kolla bilden!

Tita
0

Åååå så fin =)

Stort Grattis !!!!

molly57
0

Grattis!!! En så fin tjeje!!!.Lycka till.Min "tjej" blir snart 9 år.

Jimmy-Ottossn
0

tackar! hon är 75%schäfer och 25%dobermann, hon är lite tanksprid nu med alla nya lukter och människor, men så lydig och underbar tjej!

#2, härligt! det känns bra här med att man har garanterat sällskap många år framöver!

MariaJ
0

Härligt !! Så underbart söt.Kyss Jag har en liten Nellie på 5 år och vi ska snart ta hem vår Hugo också. Han kan flytta hem hit.. i slutet på augusti. Kommer också dela med mig bilder av vår lilla babisvalp som är såååååå söt senare… // Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Glittervittra
0

Åhh..en nosegnuggepuss på den lilla *ler* verkligen söt!!

kramis

april4
0

Jösses va fin hon är. Grattis.

Perla
0

Jättefin. Hon ser ut att vara pigg och vaken. :)

chapett
0

Åh, vad fin hon är! Min pojke börjar bli stor nu, han är 4 år och en blandning mellan Bordercollie och Schäfer.

EwaKristina
0

Helt underbar!!Stort Grattis!!

Jimmy-Ottossn
0

ja hon är verkligen in, och pigg om något hehe, så fort man kommer ut så är det full rulle på henne Räcka ut tungan

hon skällde ut grann tanten precis men hon gav henne hund godis så jag tror knappast att hon skäller igen hehe

#4, riktigt fin hund! bordercollie är söta hundar!

storkenflyger
0

Två härliga hundar på samma tråd

Lycka till med din nye vän

Elisabeth-J
0

Grattis Jimmy! Vad fin hon är! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Helleh
0

Båda hundarna är ju jättesöta :)  Jag önskar att vi hade hund, men min dotter på 10 år har förkylningsastma & vi har redan en kanin & en katt, som vi försöker hitta nya hem åt :(

Tur att hon har kompisar (syskonpar) som har en valp som hon brukar följa med ut på promenader & mysa med varannan vecka. Hon är hundälskare, men det funkar ju inte med djur :/

soulwings
0

Underbar,en vän för livet

zeretki
0

Grattis! :D

Stravaganza
0

Vilken fin, en! Ett stort grattis till er! :)

mamma_neo
0

Åh gud vilken söt tös då… Kram//Åse..

dilba
0

Grattis…hoppas att allt går bra!

#8 man kan inte se en droppe schäferblod jue, fast bedårande gullig ändå ; )

[Caroline92]
0

Åååh, vad söt :D:D

Passar på å lägga in en bild på min lilla älskling, en Cavalier King Charles Spaniel på 5 år =) Dharma heter hon.

Elisabeth-J
0

#19 Vad söt hon är Caroline! Min son hade en likadan fast han hette Oliver. =)

Elisabeth 

[Caroline92]
0

Tack :D Okej :D Det är min favvoras, jag vill ha en Cavalier uppfödning när jag blir vuxen ^^

Kramar

dilba
0

Här är mina älsklingar!

Elisabeth-J
0

#22 Vilken mysig bild, dom ser verkligen ut att trivas tillsammans Skrattande

Elisabeth 

SEViking
0

Jag skulle åxå vilja ha ett djur igen, men eftersom jag är ute å reser så mycke så får jag nöja mig med dom som kommer å besöker mig när jag väl är hemma. Tydligen så gillar djur mig, kanske dom känner att jag gillar dom?

Jag har en ett par katter å en räv som brukar gästa. Räven var visserligen länge sen jag fick besök av, men den kommer nog tebax när det blir kallare. Åså förstås alla fåglar. :)

Lycka till med era vänner.

SEV

Eldvargen
0

Väldigt söt hund. :)

[Caroline92]
0

#22 Ååh vilken mysig bild :D Va kul att dom e sånna vänner :D
Så e det med min hund å katt oxå, när vi fick hem kattten så fick Dharma mjölk, å katten började dia, så Dharma adopterade henne typ ^^

Kramar Caroline

dilba
0

MM…de är gulliga när hon är gosig…men när hon busar så försöker den där stackars hjälplösa schäfern gömma sig för henne. Han tycker riktigt synd om síg själv när hon hänger i hans svans kan jag lova!

[Caroline92]
0

Haha, stackars hjälplös, jo hon kan nog inte försvara sig Skrattande

Kramar Caroline

dilba
0

näääää hur skulle han kunna….han har ju så små tänder och sån liten mun….

[Caroline92]
0

Haha :P

Jimmy-Ottossn
0

här kommer en ny tagen bild!

har upptäckt en mycket tråkig sak! hon verkar ha blivit slagen tidigare, hon är rädd för vissa föremål m.m och när man försöker prata med henne så får jag hela tiden bilder på vad hon varit med om, känns så otroligt hemskt! men samtidigt känner jag bli otroligt glad att veta att nu kommer hon aldrig mera få vara med om något sånt då hon kommer stanna hos mig!

Elisabeth-J
0

#31 Fy så hemsk! Jag kan inte förstå hur man kan slå ett djur, det gläder mig att hon nu har kommit till rätt person som kan ta hand om henne på bästa sätt. Jimmy, det finns ju en mening till att just ni skulle träffas och att hon skulle hamna hos dig. =)Jag hoppas att hennes rädslor kommer att försvinna snart.

Kramar till er båda!

Elisabeth 

Jimmy-Ottossn
0

#32 nej jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan få tanken till att slå ett djur…så hemskt!

vi har haft en exakt likadan hund innan, samma ras blandning och allt, fast denna gången skulle vi egentligen skaffa amstaff, men av någon anledning så fick jag upp ögonen för denna tjej ist, och det är jag otroligt glad över!

/kram!

CarolineO
0

#31   det var faktiskt min första tanke när jag såg det första kortet.. Att hon varit med om misshandel el liknande och att hon nu är överlycklig att träffat er =0)

Jimmy-Ottossn
0

#34 ja det märks så tydligt, tittar mn på kortet rent allmänt så ser hon glad och självsäker ut men tittar man lite noggrannare så ser man vad hon varit med om…så hemskt! men hon gör framsteg för varje minut som går, dock saknar hon någon hon växt upp med , det kan jag tyvärr inte ge henne tillbaks men jag kan ge henne all min kärlek!

ni andra som har hundar, fortsätt och släng in fler söta bilder!Skrattande alltid lika roligt att se!

Prizma_o_Kristall
0

Åh, så vacker!

Jag passar på att lägga in en bild på min lilla Pyret, hon är 6,5 år och en shetland sheepdog. Idag är det exakt en månad sedan hon flyttade hem till min familj:)

Kramar/Carro

Tjohoo
0

Gullig. Blev först lite "chockad" var beredd på en människoflicka och fick se en helt annan liten flickaSkrattande. Mycket fin du.

Jimmy-Ottossn
0

37# hehe det var lite det jag tänkte när jag skrev texten, att jag inte kulle avslöja att det var en hund tjejSkrattande

36# otroligt söt hund!

Pomperipossa
0

*ASG*!!! Direkt när jag såg bilden tänkte jag fråga om det var schäfer/dobberman!! Har en likadan själv. Det är så man funderar om dom verkligen kan gå i motvind utan att lyfta…. Kan inte förstå varför dom får sånna "parabol-öron"…. Skrattande Världens sötaste blandning. Min tant har hunnit bli 13 år och är hur frisk som helst. Lycka till med sötnosen.

EwaKristina
0

dilba!!Smälter som smör i solen då jag ser bilden på dina härliga vänner.

Jimmy!Tack gode Gud,att denna tös hamnade hos dej!Har själv en dam som jag tog över då hon var 11 månader,en schäfertik,som inte fått mat,knappt vatten och slagen och setat fast kedjan under en trappa.Hon var så mager,och helt utan päls runt halsen.Det var tal om avlivning pga att det troligtvis skulle komma för stora skador mentalt efter all misshandel.Men jag tog hem henne,och det har jag/vi inte ångrat en sekund!Har inte haft ett enda problem med Bounty,hon var strykrädd de första dygnen,men det släppte rätt snabbt då hon insåg att hon hamnat i goda händer.Så fort hon insåg att hon kunde lita på mej,då släppte allt för denna dam,som ju har blivit hela familjens kronjuvel..Idag är hon 9 år fyllda, och fortfarande helt underbar!Så Jimmy,jag tror att även din tös,kommer att ge dej så mycket kärlek och glädje bara rädslan för slag släpper.