Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1326 ggr
Nicollan
1

Övning!

Jag håller just i skrivande stund på att baka någonting till min mamma som fyller år i helgen..😊

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Älvan
1

Jag tänkte att det var något med kardemumma, men kardemummabullar fanns inte som alternativ. Tänkte då att det kanske var kardemumma i morotskakan? :-) Kanske lite långsökt?

Är själv sugen på kardemummabulle och ska snart äta det!

[MikeW]
1

Fel för mig :P Men guuud nu blev jag så himla sugen på det där :(

Nicollan
1

Ångrar mig dock att jag fick för mig att börja så sent, herregud baka mitt i natten det går ju inte när man ska upp tidigt 🤔

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

ElmerKrudd
1

Klart hon ska ha det! =)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Tarotstollan
1

Citronpaj.
Finns det något recept man kan få👋?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Nicollan
1

#5 tyvärr har jag ej något specifikt, sökte bara på google och så valde jag två recept som jag utgick efter :)

_
🌺

bamse6311
1

Min Mamma skall få en STOR KRAM när jag hälsar på henne.
Bästa hälsningar,
Bertil

Nicollan
2

Kramar är bra Bertil! :)

_
🌺

Kyllan56
1

Fick min mammas bästa väninna i tanken. 1980 åt jag den godaste citronpajen jag ätit i hela mitt liv, som hon hade bakat. Så det blev mitt val.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

TezzD
1

Gissade på morotskaka, för jag ääälskar morotskaka! ;)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[lillalollo]
1

jag gissade på cupcakes. ljusa med hallonglassyr fick jag för mig

Sussen
1

Citronpaj kände jag och det var ju RÄTT!!! 😃

Mums så gott!

kram