Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 27110 ggr
[marion69]
3

Chakra-test

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittade ett intressant och bra chakra-test!

http://www.eclecticenergies.com/chakras/chakratest.php

Mitt resultat blev som nedan.

[skymningsaga]
4

Roligt test. Mina 3 nedersta chakran var underaktiva. Resten var helt oki. Fast mina språk kunskaper är grymt dåliga så kan blivit lite fel.

Silent_Hill
2

Intressant!

Såhär vart min;

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

powerofthebass
2

får testa någon gång igen   , liote svårt med eng

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

mawilh
2

Spännande läsning…min root var -44%underaktiv och crown50%öppen..

Måste läsa mer ingående nån dagObestämd

solvinge
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack för det här testet, mina chakran var alla öppna.

Det trodde jag inte så det hjälper mig mycket att förstå. Jag känner mig mer trygg i mig själv idag, gjorde testet igår.Glad

[walkinbeauti]
2

Kul test och samtliga chakran öppna Glad

Amandla
2

Det här testet har jag gjort i flera år nu lite då och då. I början var det lite hejsvejs med chakrana, men nu senaste året har de varit i balans Kyss och det känns i min vardag också, jag är mycket lugnare och låter mig inte rubbas lika lätt.

[dandamimm]
2

Alla chakran öppna men lite överaktiv i halschakrat… Glad

// danda

Ribessa
2

Hahaha oj! Vet inte om det där är bra eller inte? :)

[marion69]
3

#9 Där var det öppet! Skrattande hihi

Vad hände om man är överaktiv i tredje ögat egentligen?

Är det så hos chakra-balansering att man jämnar ut staplarna (bilden ovan) så att man är öppen i varje chakra, men lagom?

Kul test! :)

Amandla
2

Om man klickar på "What this means" när man fått upp sin bild av chakrana, så får man veta vad det betyder Flört och hur ett överaktivt resp. underaktivt chakra påverkar.

[skymningsaga]
4

Nu har jag gjort testet med någon som översatt åt mig. Nu blev det rätt kände jag. Mitt "root" o "navel" chakra är underaktiva. Och det vet jag. Nu undrar jag. Hur lyfter man upp dem?

Ribessa
2

Tyckte det var lite småku latt min "throat" är over-active.. Jag pratar alltid och jag är en sångerska också, och sjunger varje dag då jag har det som utbildning, HAHA ;)

[marion69]
2

#13 Jag tyckte det var konstigt att min också var så öppen, så jag kan verkligen inte sjunga (har alltid velat dock) och jag pratar inte överdrivet mycket. Men däremot så skriver jag, fotar, målar och pysslar.

Amandla
2

*puff*

Tarotstollan
2

Oj, denna hade jag missat helt.
Tog testen och ALLT var underaktivt!
Det "bästa" resultatet fick jag i Tredje ögat som "bara" var under med -12%, sen kom Halsen med -25% och Kron med -38%. Resten låg på -44%.
Vet inte hur jag skall reagera på detta!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Illusion
2

Oops jag är mer stängd än jag trodde :-( http://www.eclecticenergies.com/chakras/chakraevaltest.php hur fixar jag detta nu då…

☮ and ❤ among each other ✿

[Camia7]
2

Oj tycker att testet eller resultatet stämmer väldigt bra på mig:) bra test:) Lite klurigt att kunna balansera de olika chakran bara.. de som va över öppna hur gör man med dom? Har dock bara ett som tur är och ett som va stängt eller vad man kallar det? Haha stod att man skulle vid rot chakran tänka på orådet mellan muff och anus haha eller snopp om man har en sån.. Lite sjukt ställe kan man tycka asg haha.. Ska man typ bara tänka färgen röd och hur den omringar hela mig eller bara blir en stor fläck vid området?

[Sol69]
2

Synd att de inte är på svenska 😕 Får ta det när jag har lite ork.. och orkar koncentrera mig. För mig är det alltid lättare när de är svenska. Sen kommer de alltid katter eller barn som ska prata just då 😃

Farwuq
2

Jag fick:

Root: under-active (0%)
Sacral: under-active (0%)
Navel: under-active (12%)
Heart: open (44%)
Throat: open (38%)
Third Eye: open (50%)
Crown: open (44%)

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Silent_Hill
2

Jag gjorde testet igen eftersom det var 1,5 år sedan jag gjorde det sist (#2) Roligt och se vad som hänt under den tiden och såhär vart det;

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

[MikeW]
2

Här är mitt test :)

Amandla
3

Dags att göra ett test igen 🙂och det visar sig att jag är i riktigt bra balans 😉

Illusion
2

Wow grattis amandla. Hoppas jag kan komma i balans nån dag jag med :)

☮ and ❤ among each other ✿

Amandla
2

#24 Trägen vinner, heter det ju 😉Kom ihåg att jag har hunnit öva i ganska många år plus att jag är lugn och tålmodig till personligheten, även om jag har humör som märks inte minst när jag kör bil 😇

För mig har det handlat främst om att lära mig att jag alltid är trygg, att släppa alla möjliga olika slags rädslor och att lita på att allt sker för mitt högsta goda även om jag inte klarar att se det just då. Allt får man inte veta när man är på jorden heller, utan man kan se det när man kommit över på andra sidan och då förstår man på ett helt annat sätt varför det blev som det blev.

imke
2

Jag är i rejäl obalans och det känner jag. Men det börjar ordna sig tror jag. Mina tre nedersta och throat var under. Hjärtat över. Crown och tredje ögat öppet. Jag har lite att jobba på :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[MikeW]
2

Har blivit lite sämre! =S

[MikeW]
2

Grattis amandla! Du är i balans du! :) det vill jag också vara xP

[MikeW]
3

Hehe, tog "not at all" på alla för att se vad som skulle hända… det gick inte att lura den grejen inte! :P

Kom bara upp ett medelande där det stod "It is not possible to determine the states of your chakras, as you didn't answer the questions."

Lulz =3

Dirge
2

Jag har själv gjort den och tyvärr kan man påverka resultatet man vet ungefär vilka frågor som styr vissa chakran men är man ärlig och förstår frågorna så e det kul att testa i alla fall :)

Amandla
3

#30 Vitsen är ju att man är ärlig mot sig själv 😎Det går alltid att manipulera olika slags test, men vad är vitsen? Man vet ju att man gjort det i så fall, så vad ska man ha resultatet till?

[stblues35]
2

Hoppsan..det var ju inte så bra detta! Måste jobba med det inser jag..har nog varit väldigt oblalanserad ett tag..

Results from Chakra test

RootSacralNavelHeartThroatThird EyeCrown

Root:under-active(-44%)Sacral:under-active(-12%)Navel:under-active(-50%)Heart:open(50%)Throat:under-active(-69%)Third Eye:under-active(-38%)Crown:under-active(-25%)

Percentages go from -100% to +100%

Further information

What this means
Open your under-active chakras

[Whiteout]
1

Förklarar kontrasten mellan hur jag uppfattas av människor, och hur jag upplever min inre värld.

Therese.G
1

Hm ..

- Therese

Älvan
1

HEHEH 🙂

Känner igen mig: Pratar för mycket och huvudet i det blå….😃

Results from Chakra test

Root:under-active(-6%)

Sacral:open(56%)

Navel:open(69%)

Heart:open(50%)

Throat:over-active(81%)