Min dotter på 2år
Fredag kväll skulle jag rota i min åkgräsklippare. Bladet är ytterst lite skevt märker jag. Tänker man kanske kan ge det ett slag så den blir rak igen. Ingen ser vad jag gör ennu mindre att jag tänker rikta bladet. Talar inte om det, visar inte på ngt sätt hur jag letar efter en träklubba som jag en gång har sett ngnstans i garaget. Är snickare till yrket o en massa verktyg o special grejer ligger överallt. Hela garaget är fullt från golv till tak.
Hittar inte inte träklubban, tänker då jaaa då får det vara o går ut igen. Min lilla dotter på 2år, har gått in i garaget, utan jag märker det. Kommer ut med en träklubba i handen o ger den till mig. Utan att säga ngt.
Hur kan detta vara möjligt. Har tänkt o tänkt för att hitta en logisk förklaring, utan resultat. Ngn osynlig kraft eller ande eller liknande måste har gett träklubban till henne. Eftersom jag inte ngnsin har använt den gamla klubban. Endast sett den.
Fins det ngn som kan förklara hur det kan vara möjligt.

Din lilla dotter har säkerligen en telepatisk förmåga =) Det är ofta som små barn gör såna märkliga saker eller att dom säger något som man kanske går och tänker på. För ett par år sen så var det en dag då jag gick och tänkte mycket på om hur det skulle gå för mina barn om jag dör. Min son som då var 7 år skulle ut och leka, just som han ska gå ut genom dörren så vänder han sig om och sägar: Mamma, jag kan också dö, man vet aldrig vad som kan hända och det spelar ingen roll om man är ett barn eller vuxen! Sen gick han. Där stod jag och bara gapade, hur kunde han veta tänkte jag men snart förstod jag, han har snappat upp mina tankar telepatiskt.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack för svaret Elisabeth.
Men hur kan det vara möjligt hon hittar det bland tusentals saker. Jag var därinne o letade säkert en halvtimme innan. Den var dessutom så tung hon precis orkade bära den till mig. Enlig min tankeförmåga måste hom fått den av "ngn"
kram
Grejen är bara det att där inte kunde vara ngn synlig varelse . Bor på landet o var absolut helt ensam med henne.

#2 Kanske det fanns en liten tomte som tog fram den till henne =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
ja jag vet faktiskt inte
Rolig händelse även om du inte vet exakt vad det var. :)

jag tror att antingen så läste hon dina tankar vad du letade efter eller så var det någon från andevärlden som "sa" det till henne och var hon skulle hämta den
min dotter är också "telepatisk" eller vad man nu vill kalla det :) hon har sagt saker till mig ibland som hon absolut inte kan veta, men som jag vet tydligt att det är min döda morfar som sagt det till henne för det hon säger låter precis som om han skulle sagt det och det är absolut inget som hon ens vet nåt om
och jag känner även att hon ofta läser mina tankar, hon säger sånt jag tänker på :) så det är bara att grattulera till att du har en sån dotter! :) hon kommer säkert ha mycket kloka ord till dig i framtiden :)
Tack Melia o Zeretki jag blev glad.