Morrande kattor...
Innan jag la mig inatt,satt jag i soffan en stund och titta på Beyound med James. Mina 2 kattor var sidan om mig. Den ena sov och den andra satt o tvätta sig. Plötsligt ger den som tvätta sig upp ett dovt morrande så både jag och katten som sov hoppa till ordentligt…hon morrade riktigt högt och tittade med stora ögon på något bakom mig och den andre katten började titta lika dant. Jag reste mig snabbt upp och högg tag i digitalkameran,men den tar en liten stund att få redo,så jag tog lite foto bakom mig från soffan och sen runtomkring i rummet….katterna hoppa ner och gick undan. Jag lyckades få 2 bilder med Orber på…jag har ringat in dom,lite mörka bilder,men man kan se att på det första är orberna högt upp och på nästa bild har dom åkt neråt….är det någon som kan känna av vem det kan vara som hälsa på mig,så blir jag jätte lycklig. Katterna har aldrig reagerat såhär innan och den som morra verkar riktigt uppskrämd.
MissQuinn..
Jag har också märkt att djur kan reagera på detta sätt ibland. Kan det vara ljud som vi inte hör? Eller elektriska vibbar på något sätt? Eller andar?
har ringat in, där jag kan se något ,, men kan inte se mer än att där är något,, bild ett,, en bit i från orben,, ser ut som ett ansikte,,
och bild två,, ser ut som ett ansikte,, där orben sitter på de vänstra örat..
Bild 2 tycker jag känns som en vovve… typ en golden retriever, eller möjligtvis en spaniel av ngt slag… Känner du igen det?
Tack för era svar…
#6 nej,tyvärr vet jag inte om någon sådan hund… 
#3 Jag har varit med om liknande saker med djur och fenomen också. :) Min hund morrade en gång åt ett spökprogram på TVn, då funderade jag om det var något ljud som vi människor inte kan höra. :)