Träfat min guide äntligen :D
Hej Hej.
Idag gjorde jag en guidad Meditation för att träfa min guide. Det var mycket spännande, jag fick inget namn men vet sedan tidigare att det börjar på S, sedan tidigare har jag även fot veta att han är ett väsen. Men jag har aldrig förståt vad det har betyt då jag enbart har sätt honom som ett ljussken. Idag därimot så fick jag se honom 'tror' jag. Det första jag såg var en lång smal gestalt från sidan. Det roliga med deta är att personen i fråga hade horn och ett djurlikt ansikte. Han hade även en typ av huva eller skal runt huvudet (han påminde mycket om guden från egypten fast han hade horn, hunden då alltså, men han var ingen hund utan typ en ren eller hjort eller något sådant) Sedan fick jag se tre stycken vargar. När jag frågade hur min själ såg ut så såg jag mig själv som en varg, fast en varg som står uppret, men inte et dug elak eller farlig. Ni som ser guider, kan det vara min guide som jag har sätt eller är det någon annan? Och är min själ värkligen en varg eller var det en symbol för någonting annat?
Hällsningar
*puff*